مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: عدم باز بودن بازار زنجان بیشتریت نارضایتی و شکایت از سوی مسافران نوروزی را در بر داشت.
کد خبر: ۲۱۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 12 April 2016
یحیی رحمتی در جمع خبرنگاران، به باز نبودن بازار زنجان در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: متأسفانه باز نبودن بازار زنجان نارضایتی مسافران را به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه متأسفانه آن طور که باید بازاریان زنجان از مسافران نورزی استقبال نکردند، گفت: قبل از ایام نوروز جلساتی به هیئت امنای بازار برگزار شد و بازاریان قول مساعد دادند که بیش از ۵۰ درصد  واحدهای صنفی در دور اول نوروز دایر باشد که این امر محقق نشد و متأسفانه بازار زنجان در این امر کوتاهی کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان اظهار کرد: هرچه مسافران شهر را در عید نوروز زنده‌تر و پویاتر می‌دیدند زمان توقف آنان در این استان بیشتر می‌شود و باید برای تحقق این مهم اقدامات اساسی انجام گیرد ولی متأسفانه بازار زنجان در زمینه جذب مسافر زیاد فعال نبود.

رحمتی گفت: در ایام نوروز ازنظر اقتصادی باز بودن بازار به نفع بازاریان و از سوی دیگر سبب سرزندگی شهر می‌شود ولی این امر در بازار شهر زنجان اتفاق نیفتاد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان افزود: استقبال بازاریان ازمسافران باعث تقویت اقتصاد استان می‌شود ولی این امر مورد استقبال بازاریان ما نبود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار