مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از همکاری 506 رابط فرهنگی با کمیته امداد استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 12 April 2016
محمدرضا صراطی در گفت‌وگو با فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد در ارائه خدمات به مددجویان خدمات فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در بخش فرهنگی خدمات متعددی را به مددجویان ارائه می‌دهد، تصریح کرد: در این زمینه خدماتی از قبیل ارائه مشاوره‌های تحصیلی، برگزاری اردوهای تحصیلی برای دانش‌آموزان، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان، ارائه خدمات مشاوره به خانواده‌های زیر پوشش و اجرای طرح‌های مذهبی و فرهنگی است.

مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه در بخش دانش‌آموزی برای ارائه خدمات به گروه هدف از کمک رابطان فرهنگی نیز بهره گرفته می‌شود، اضافه کرد: در حال حاضر 506 رابط فرهنگی با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند.

صراطی با بیان اینکه رابطان فرهنگی در 893 آموزشگاه زنجان فعالیت دارند، تصریح کرد: از جمله فعالیت‌های رابطین فرهنگی همکاری با کمیته امداد در زمینه رسیدگی به امور تحصیلی دانش‌آموزان، ارائه خدمات مشاوره، بررسی وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان طی سال و ... است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 3 هزار دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: برگزاری اردوهای دانش‌آموزی، تعمیق باورهای دینی دانش‌آموزان، ارائه خدمات در قالب کانون‌های پیروان ولایت و .. از دیگر فعالیت‌هایی است که در این بخش به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان خاطرنشان کرد: در بخش دانشجویی نیز با کمک رابطان فرهنگی خدمات مربوط ارائه می‌شود.

صراطی با اشاره به اینکه هر سال به مناسبت روز معلم برنامه‌های مربوط از سوی کمیته امداد ارائه می‌شود، تصریح کرد: در همین راستا طی سال جاری نیز از رابطان فرهنگی نمونه تقدیر خواهد شد.

مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در ادامه از اجرای طرح فلاح خبر داد و گفت:طرح فلاح با هدف برقراری ارتباط بین خانواده‌های زیرپوشش آشنایی خانواده‌ها با مسائل روز جامعه در ابعاد سیاسی، اجتماعی، مذهبی و ... اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حفاظت خانواده‌های زیر پوشش از هجمه‌های فرهنگی و ارتقای سطح آگاهی آنها در ارتباط با مسائل دینی و همچنین تبیین احکام دینی و مسائل شرعی از دیگر اهداف اجرای طرح فلاح است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار