به گزارش تابناک سمنان،مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان از آمادگی کامل این مرکز برای پوشش کامل بیست‌وپنجمین سفر استانی دولت تدبیر و امید خبر داد.
کد خبر: ۲۱۳۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ 17 April 2016

محمد منتظر حجت گفت: 17 گروه خبری در سطح استان ، 9 گروه تلویزیونی و فنی شامل سه واحد سیار، سه دستگاه اس ان جی، 30 دوربین و هفت گروه رادیویی با بهره‌گیری از توان حداکثری همکارانمان در تولید، پشتیبانی و فنی صدا و سیمای مرکز سمنان، سفر استانی ریاست جمهور را به استان پوشش خواهند داد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان با تاکید بر اینکه این مرکز برای پوشش مطلوب این سفر با ایجاد ستاد ویژه سفر رئیس‌جمهور و پذیرش مسئولیت کمیته اطلاع رسانی استان با برنامه ریزی مناسب پوشش مطلوب برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت را در دستور کار خود قرارداده تصریح کرد: شبکه‌های استانی صدا و سیمای این مرکز در روز سفر با ویژه برنامه‌های زنده سرزمین افتخار و سرزمین من از ساعت 8 صبح الی 24 ، مراسم استقبال ، دیدار عمومی ریاست جمهوری با مردم استان ، دیدار با علما و نخبگان استان و نشست خبری رئیس‌جمهور را به‌صورت زنده و دیدار با صنعت‌گران و فعالان اقتصادی استان، شورای اداری و جلسه هیئت دولت را به‌صورت ضبط‌شده پوشش خواهند داد.

منتظر حجت همچنین با اشاره به اینکه ارسال گزارش‌های خبری به شبکه‌های سراسری نیز در دستور کار صدا و سیمای مرکز سمنان قرار گرفته و هماهنگی‌های لازم انجام شده عنوان کرد: پوشش خبری افتتاح پروژه‌های عمرانی در سراسر استان توسط اعضای هیئت دولت و نمایندگان رئیس جمهور نیز از دیگر برنامه‌های صدا و سیمای مرکز سمنان است.

وی افزود در راستای اطلاع رسانی و تبیین اهداف سفر هیئت دولت به استان، این مرکز برنامه‌های متنوع و متعددی را تدارک دیده است.

به گزارش ایسنا؛دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان به همراه هیئت دولت برای اولین سفر استانی خود در سال جدید روز سه‌شنبه 31 فروردین ماه به استان سمنان سفر خواهند کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار