مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس درنودمین شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان گفت:با برنامه های عمرانی که داریم تا سال آینده پرو‍ژه نیمه تمام در فارس نخواهیم داشت.
کد خبر: ۲۱۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴ 17 April 2016
وزیر ورزش و جوانان گفت: با کمک اعتبارات عمرانی دولت، خیرین ورزشی، بخش خصوصی و اعتبارات استان ها امیدواریم امسال گام موثری در زمینه تکمیل پرو‍ژه های ناتمام برداریم.

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان: محمود گودرزی در نودمین شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به چهار هزار پرو‍ژه ناتمام ورزشی که برای دوالت یازدهم به جا مانده گفت: با کمک اعتبارات عمرانی دولت ،خیرین ورزشی ،بخش خصوصی و اعتبارات استان ها امیدواریم امسال گام موثری در این زمینه برداریم.

همچنین در این نشست مدیرکل ورزش وجوانان استان فارس گزارشی از روند برنامه های استانی خود ارائه کرد.

حیدرعلی کامیاب گفت: خوشبختانه با درایت وزارت ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید در بخش تکمیل پروژه های عمرانی موفق بوده ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس درباره میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی با اعلام هزینه 5/4 میلیارد تومانی برای تجهیز و آماده سازی سالن وسایر امکانات مورد نیاز این رقابت ها گفت: سالن استاندارد و مناسب آماده شده است و ظرف چند روز آینده به فدراسیون کشتی برای برگزاری جام جهانی تحویل می شود.

کامیاب ادامه داد: با برنامه های عمرانی که داریم تا سال آینده پرو‍ژه نیمه تمام در فارس نخواهیم داشت.

در ادامه محمود گودرزی با تقدیر از عملکرد مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: مطمئن هستم شیراز میزبان خوبی برای مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی خواهد بود و فارس به عنوان یکی از قطب های کشتی فرنگی می تواند از این فرصت برای تبلیغ و توسعه این رشته به خوبی استفاده کند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین به راه اندازی خانه های جوانان اشاره کرد و افزود: ایجاد خانه های جوانان در استان های مختلف از جمله برنامه های مهم وزارتخانه است.
در پایان با نظر وزیر ورزش و جوانان مقرر شد جلسه بعدی شورای معاونان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار