علی کریمی ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و مشاور فنی مدیر عامل باشگاه خونه به خونه مازندران شرایط این تیم دسته اولی را خوب توصیف کرد و گفت که موقعیت خونه به خونه در بازی های باقی مانده لیگ بهتر خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 19 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، علی کریمی پس از پنج بازی بدون پیروزی خونه به خونه در هفته های اخیر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : وضعیت تیم رو به بهبودی است و بازیکنان روز گذشته در مقابل تیم پیکان تهران خوب ظاهر شدند.


خونه به خونه در هفته سی و چهارم لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور عصر دیروز میزبان تیم صدرنشین پیکان تهران بود که به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافت.


کریمی گفت : دیروز همه ما بازی خوبی را از خونه به خونه مشاهده کردیم و به نظر من هر دو تیم در دقایقی از مسابقه عملکرد خوبی داشتند. 


وی افزود : تیم خونه به خونه دیروز نسبت به بازی های گذشته عملکرد بهتری داشت ، اگر چه مهاجمان تیم ما از موقعیت های ایجاد شده در زمین حریف بخوبی استفاده نکردند. 


جادوگر فوتبال ایران یکی از ضعف های تیم خونه به خونه در بازی دیروز را اشتباهات فردی برخی از بازیکنان ارزیابی کرد و گفت : در مجموع روند تیمی و هماهنگی بین پست های مختلف بازی بهتر از گذشته شده است. 


وی یادآور شد : اکنون وقت حمایت از تیم است و همه از جمله تماشاگران و رسانه ها باید از تیم استان بیشتر حمایت کنند تا بتواند با شرایط روحی و روانی بهتر به لیگ برتر صعود کند. 


سرمربیگری تیم خونه به خونه مازندران اوایل فروردین امسال به حمید درخشان سپرده شد و علی کریمی نیز همزمان به عنوان مشاور فنی مدیرعامل این تیم معرفی شد.

درخشان تاکنون پنج بار تیم مازندرانی را به در چارچوب لیگ دسته یک باشگاههای کشور به میدان برد که نتیجه آن کسب سه تساوی و دو شکست و سقوط به رده پنجم جدول بوده است.


هدایت خونه به خونه تا پیش از ورود درخشان بر عهده اکبر میثاقیان بود و سرمربی مشهدی تا اواخر اسفند پارسال این تیم را به جایگاه دوم جدول رده بندی رسانده بود.


هواداران متعصب بابلی تیم خونه به خونه که در زمان میثاقیان به جایگاه دومی رضایت نمی دادند ، این روزها فشار زیادی به دست اندرکاران باشگاه از جمله برخی از بازیکنان وارد می کنند تا از این طریق بتوانند چرخه باخت ها و مساوی کردن های تیم محبوبشان را در جهت کسب پیروزی و صعود به لیگ برتر تغییر دهند.


اگر چه خونه به خونه با تساوی دیروز و کسب یک امتیاز خانگی جمع امتیازهایش را به 54 رساند ، ولی با توجه به پیروزی دیگر رقبا یک پله دیگر هم تنزل کرد و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار