شهردار اردبیل از احداث هتل ورزش در حاشیه مجموعه تفریحی، گردشگری و سلامت دریاچه شورابیل اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۲۱۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰ 19 April 2016

حمید لطف‌اللهیان در گفتگو باخبرنگار مهربا بیان اینکه هتل ورزش در راستای رویکرد سلامت‌محور در کنار دریاچه احداث می‌شود، تصریح کرد: دریاچه شورابیل اهمیت قابل‌توجهی برای شهرداری دارد.

وی افزود: امسال و سال گذشته تمامی پروژه‌های عمرانی پیرامون دریاچه با رویکرد سلامت‌محور اجرا می‌شود؛ چرا که شورابیل به عنوان یک عنصر باارزش طبیعی است و می‌بایست برای بهره‌گیری بهینه از ظرفیت آن اقدام کرد.

شهردار اردبیل در پاسخ به این سؤال که آیا احداث این هتل منافاتی با طرح جامع ساماندهی دریاچه دارد یا نه، ادامه داد: ما نظر مساعد مشاور را دریافت کردیم و در حال حاضر نحوه احداث این هتل در دست بررسی است.

لطف‌اللهیان خواستار همکاری شورای شهر اردبیل در راستای احداث این هتل شد و تأکید کرد: هتل ورزش در کمیته فنی شهرداری بعد از نهایی شدن جهت بررسی تقدیم شورا خواهد شد.

وی برنامه شهرداری را اجرای طرح‌های مختلف سلامت‌محور در اطراف دریاچه دانست و افزود: از جمله چهار ایستگاه سلامت، مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری و موتوربرقی در اطراف دریاچه اجرا می‌شود.

شهردار اردبیل تأکید دارد که تمامی پروژه‌های ذکر شده با ملاحظات زیست‌محیطی بوده و جای هیچ‌گونه نگرانی در اجرای آن‌ها نیست.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار