کد خبر: ۲۱۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ 20 April 2016


استاندار البرز گفت: تحریم‌ها شتاب تولید و رسیدن به خودکفایی را برای کشور به همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ‌سیدحمید طهایی ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی شهر کوهسار از توابع شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه تحریم‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرگز نتوانست به اهدافش دست پیدا کند، ادامه داد: تحریم‌های دشمنان علیه کشور سبب شد تولیدات و خودکفایی در کشور رونق بیشتری به خود بگیرد و کشور به سمت توسعه و پیشرفت سوق پیدا کند.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون تحریم‌های گوناگونی علیه کشور وضع شده است، افزود: هیچ‌یک از تحریم‌های دشمنان نتوانست مانع از پیشرفت و توسعه کشور شود بلکه توانستیم با تکیه بر داشته‌ها و توان نیروهای خود به پیشرفت رسیده و دستاوردهای بزرگی را برای کشور به ارمغان بیاوریم.

طهایی با اعلام اینکه توسعه تولیدات داخلی و توجه به تولیدات امروز باید به عنوان یکی از مهمترین اهداف و مسئولیت‌های مسئولان در رتبه‌های مختلف باشد، افزود: رفع مشکلات تولید و ارتقای صنعت و تولید از مهمترین اقداماتی است که می‌تواند بیش از پیش ما را به توسعه و پیشرفت برساند.

وی تأکید کرد: تولیدکنندگان نیز باید مسیر تولیدات خود را به سمت کیفی‌سازی پیش برده تا بتوانند در بازارهای مختلف حرفی برای گفتن داشته باشند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی‌ها در خصوص استفاده مردم از تولیدات داخلی نیز یکی از مهمترین راهکارها برای حمایت از تولید داخلی است که این مهم نیز باید در بین مردم نهادینه شود.

وی با تأکید بر اینکه باید از فرصت‌ها برای شکوفایی هرچه بیشتر کشور استفاده کنیم و داشته‌ها و توان خود را برای تحقق این مهم به کار بگیریم افزود: امروز فضایی در کشور فراهم است که می‌توانیم بیش از هر زمان دیگری به سمت توسعه و پیشرفت رفته و شکوفایی و رشد را در تمام زمینه‌ها داشته باشیم.

این مسئول افزود: یکی از این فرصت‌ها که باید به درستی از آن استفاده شود حضور سرمایه‌گذاران است.در این راستا باید بسترهای حضور بیش از پیش فعالان در عرصه اقتصاد و سرمایه‌گذاران را فراهم کرده و چرخه‌های تولید و صنعت را به گردش درآوریم و با شتاب بیشتری مسیر رشد وتوسعه را طی کنیم.

در این مراسم باشگاه ورزشی کوهسار در زمینی به مساحت 2000 مترمربع و با اعتباری بالغ بر6 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار