کد خبر: ۲۱۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 24 April 2016

به گزارش تابناک یزد،اهم برنامه‌های گرامیداشت هفته کارگر در استان یزد و با تاکید بر سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" اعلام شد.

با توجه به اهمیت جایگاه کار و تلاش در جامعه و تجلیل و تکریم مقام کارگران تلاشگر استان یزد، برنامه‌های هفته کارگر از سوي اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان اعلام شد.

از مهمترين برنامه‌هاي اين هفته كه از امروز يكشنبه پنجم ارديبهشت‌ماه با تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام راحل و سومين شهيد مهراب با اهداء گل و غباررويي از گلزار شهدا آغاز شده است، برگزاري جشن بزرگ كارگري و جشنواره تجليل از كارگران نمونه استان در شب پنجشنبه پنجم ارديبهشت‌ماه است.

ديدار با امام جمعه و نماينده ولي فقيه در استان، نشست سه جانبه‌گرايي با حضور استاندار، نشست تشكل‌هاي كارگري و كارفرمايي، همايش بزرگداشت هفته و روز جهاني كارگر و روز جهاني ايمني و بهداشت حرفه‌اي، گردهمايي بيمه‌شدگان سازمان تامين اجتماعي، جنگ جهادگران عرصه صنعت و توليد و تجليل از واحدهاي نمونه و مراسم تجليل از زنان كارگر از ديگر برنامه‌هاي مهم هفته كارگر در استان است.

عيادت و دلجويي از بيماران بيمارستان شهداي كارگر، برگزاري مراسم زيارت عاشورا و ديدار با  خانواده‌هاي شهداي كارگر، حضور كارگران در نماز جمعه و مراسم تفسير قران با حضور نماينده ولي فقيه و مسئولان استان و برگزاري برنامه‌هاي ورزشي نيز از برنامه‌هاي اعلام شده به همين مناسبت است.

هفته كارگر امسال از يكشنبه پنجم ارديبهشت‌ماه تا شنبه يازدهم ارديبهشت‌ماه با عناوين "كارگران، امام و انقلاب"، "كار و نشاط اجتماعي"، "كارگران، اميد به آينده و تامين اجتماعي"،‌ "كارگران، اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتي"، "زنان، كار و توسعه اجتماعي"، ‌"كارگر و معنويت"  و "روز كار و كارگر"، نامگذاري شده است.  

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار