به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم از هزار و 600 معلم استان تقدیر می‌شود.
کد خبر: ۲۱۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ 27 April 2016
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم از هزار و 600 معلم استان تقدیر می‌شود.

"بهروز مهری" در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از هزار و 600 معلم استان همزمان با فرارسیدن هفته معلم در سطح آموزشگاهی تقدیر می‌شود، افزود: همچنین از 31 نفر در سطح استانی و 163 نفر در سطح منطقه‌ای تقدیر خواهد شد.

وی از برگزاری مراسم تقدیر از معلمان نمونه استان در محل خانه معلم خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مراسم از 30 معلم برتر استان تقدیر خواهد شد.

دیدار 25 معلم شاخص با مقام معظم رهبری

مهری از دیدار 20 نفر از بسیج فرهنگیان استان و 5 معلم نمونه استان با مقام معظم رهبری خبر داد و عنوان کرد: طی روزهای 13 و 14 اردیبهشت‌ماه این افراد با مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و رئیس مجلس دیدار خواهند داشت.

وی از برگزاری پیاده‌روری یک‌روزه فرهنگیان در این هفته خبر داد و یادآور شد: برگزاری برنامه‌ای با پیشکسوتان آموزش و پرورش نیز از دیگر برنامه‌های این نهاد در هفته معلم است.

برگزاری نمایشگاه آشنایی با مشاهیر و مفاخر آموزش و پرورش در همدان

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان در ادامه از برگزاری نمایشگاه آشنایی با مشاهیر و مفاخر این نهاد در استان خبر داد و تصریح کرد: همزمان با فرارسیدن هفته معلم این نمایشگاه در موزه مدرسه ابن‌سینا برگزار می‌شود.

وی غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و معلمانی که بیماری صعب‌العلاج دارند را از دیگر برنامه‌‌های این نهاد دانست و گفت:حضور مدیران دستگاه‌های مختلف در برخی مدارس استان و عرض تبریک این افراد به معلمان آموزشگاه‌ها از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

وی به اعلام روزشمار برنامه‌ها و عناوین هفته معلم پرداخت و اظهار کرد: 12 اردیبهشت روز معلم و اندیشه‌های مطهر، 13 اردیبهشت معلم، میثاق و ولایت، 14 اردیبهشت معلم، جامعه و فرهنگ تکریم، 15 اردیبهشت معلم و پیشکسوتان آموزش و پرورش، 16 اردیبهشت معلم و جلوه‌های ایثار، 17 اردیبهشت معلم زمینه‌ساز وحدت ملی و 18 اردیبهشت تحت عنوان معلم، فرهنگ‌ساز و اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است.
برچسب ها: هفته معلم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار