کد خبر: ۲۲۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 03 May 2016


معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از توزیع بیش از 2000 جلد از کتب شهید مطهری در مدارس این استان خبر داد.

محمد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به سالروز شهادت شهید بزرگوار مطهری که به حق امام خمینی (ره) و بزرگان دینی ما ایشان را معلم انقلاب معرفی کرده‌اند، تلاش‌هایی از سوی اداره ارشاد با هدف ترویج افکار و اندیشه‌های این معلم راستین انقلاب در دستور کار قرار داد.

وی تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید فرموده‌اند که جنگ اصلی ما با دشمنان اسلام و انقلاب و کینه‌ورزان و بدخواهان و کج‌اندیشان در حوزه فرهنگی است و همه مردم و مسئولان باید هر لحظه آماده مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان باشند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: به طور قطع وزارت ارشاد و ادارات کل استانی در سنگر نخست مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن قرار داشته و باید از تمام توان خود برای انجام این وظیفه خطیر که از سوی ولایت بر عهده ما گذاشته شده، استفاده کنیم.

طاهری گفت: یکی از برنامه‌هایی که در راستای انجام این وظیفه مهم در دستور کار قرار گرفته است، ترویج اندیشه‌های ناب اسلامی و به ویژه ترویج اندیشه‌های علمای دینی است.

وی بیان داشت: با توجه به جایگاه والای شهید مطهری در انقلاب اسلامی و نقش روشنگرانه ایشان، اداره کل ارشاد استان البرز اقدام به توزیع کتاب‌های شاخص شهید مطهری در مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی و ادارات این استان کرد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: در گام نخست دو هزار جلد کتاب که در بر گیرنده 10 عنوان کتاب از کتب شاخص شهید مطهری است، از روز گذشته در مدارس استان البرز توزیع شده است.

طاهری ادامه داد: همچنین تا پایان هفته اقدام به تجهیز کتابخانه‌های مراکز فرهنگی، دانشگاهی، آموزشی و ادارات دولتی استان با توزیع کتاب‌های شهید مطهری خواهیم کرد.

وی گفت: از جمله مراکزی این کتاب‌ها تا پایان هفته در میان آنها توزیع می‌شود، فرمانداری‌های استان البرز از جمله فرمانداری کرج، دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر، هنرستان هنرهای زیبا و کتابخانه‌ها به ویژه کتابخانه‌های روستایی است.

طاهری در پایان اظهار داشت: در گام بعدی تلاش داریم تا کتابخانه‌های مساجد استان البرز را نیز با توزیع کتب شهید مطهری تجهیز کنیم و در این زمینه برنامه‌ ویژه‌ای را در دستور کار داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار