فرماندار محمودآباد
فرماندار محمودآباد گفت: مسئولانی که در اجرای اقتصاد مقاومتی تلاش کنند تشویق و در غیر این‌صورت طبق دستورالعمل عزل می‌شوند.
کد خبر: ۲۲۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲ 05 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، یحیی یوسف‌پور در کارگروه اقتصاد مقاومتی که در سالن اجتماعات فرمانداری  این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: باید جامعه اسلامی توسعه یافته و برخوردار در دنیا اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه بحث اقتصاد مقاومتی در حالی مطرح شد که باید در چشم‌انداز توسعه 1404 الگوی منطقه باشیم، افزود: برای رسیدن به جامعه توسعه‎یافته باید به تقویت تولیدات داخلی توجه شود.

فرماندار محمودآباد توانمندی‌های استانی و شهرستانی را برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی مناسب دانست و اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های معدنی و طبیعی در مازندران باید از تخصص نیروی انسانی موجود در استان برای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده شود.

این مسئول با بیان اینکه برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی از فعالیت‌های شعاری باید دور شویم، خاطرنشان کرد: تهدید و تحریم‌های دشمن نباید سبب خدشه‌دار شدن ارزش‌های انقلاب اسلامی شود.

یوسف‌پور بیان کرد: خدمات‌رسانی خالصانه در جمهوری اسلامی سبب مقبولیت و مشروعیت نظام می‌شود.

وی تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را که از سوی رهبری مطرح شد را بر همه فرض دانست و ادامه داد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی در مازندران عزم و اراده خوبی در سطح استان شاهد هستیم که در قالب برنامه‌ریزی منسجم در حال اجرا است.

فرماندار محمودآباد با بیان اینکه امسال توسعه پایدار شهری و روستایی در قالب پروژه‌های قابل بهره‌برداری در سطح شهرستان محمودآباد پیگیری می‌شود، اضافه کرد: ادارات شهرستانی، بخشداران و دهیاران برای اجرای این پروژه‌ها باید پیگیر کار باشند.

این مسئول اضافه کرد: هرچه ادارات شهرستانی در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای گام بردارند سرمایه‌گذاری خوبی برای اجرای پروژه‌های کلان در محمودآباد صورت می‌گیرد.

یوسف‌پور با اعلام اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی همه دستگاه‌های اجرایی در شهرستان باید تلاش کنند، تصریح کرد: طبق ارزیابی‌هایی که انجام می‌شود هر مسئولی که با در اجرای تحقق اقتصاد مقاومتی با اهداف دولت همراه باشد تشویق در غیر این‌صورت طبق دستورالعمل روند عزل مدیران انجام می‌شود.

وی در پایان ظرفیت شهرستانی را برای اجرای منویات رهبری و اهداف دولت به‌منظور رسیدن به توسعه همه‌جانبه و اقتصاد پایدار مناسب دانست و گفت: کشورهای حاشیه دریای خزر با جمعیت 300 میلیون نفری فرصت استثنایی برای توسعه اقتصادی منطقه ما است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار