معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش وجوانان برنامه های هفته جوان را تشریح کرد:
در نخستین روز از هفته جوان که با عنوان جوان، نشاط، سلامت و ورزش نامگذاری شده است برنامه های متنوعی از قبیل برگزاری اردوی یک روزه گردشگری جوانان، برگزاری کوهپیمایی عمومی همراه با قرائت دعای پرفیض و روح بخش ندبه بر فراز مخملکوه ، دیدار فرهیختگان و نخبگان جوان با استانداردر دستور کار قرار گرفته است
کد خبر: ۲۲۶۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 08 May 2016



به گزارش تابناک لرستان ،سیروس حسنوند معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش وجوانان لرستان گفت: نسل جوان و آینده ساز ، موتور محرک نظام و انقلاب برای رشد و توسعه کشور می باشند.

وی با تشریح ویژه برنامه های هفته جوان، تببین ابعاد هویتی جوان مسلمان ایرانی براساس شخصیت والای حضرت علی اکبر (ع) را یکی از مهمترین رویکردهای ستاد ساماندهی امور جوانان در بزرگداشت روز جوان دانست وعنوان کرد: با بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل دستگاه های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان و با استفاده از ظرفیت تشکل های غیر دولتی جوانان به عنوان بازوان اجرایی خود برآنیم تا با اجرای ده ها برنامه نمادین و الگوساز توجه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی به نسل جوان و آینده ساز کشورمان را به نمایش بگذاریم.

حسنوندر ارتباط با برنامه های هفته جوان در سطح استان بیان داشت: در هفته جوان برنامه های مختلفی از 27 اردیبهشت ماه تا دوم خردادماه درسطح استان برگزار می شود.

وی در باره اقدامات، برنامه ها و فعالیت های استان در هفته جوان تشریح کرد: در نخستین روز از هفته جوان که با عنوان جوان، نشاط، سلامت و ورزش نامگذاری شده است برنامه های متنوعی از قبیل برگزاری اردوی یک روزه گردشگری جوانان، برگزاری کوهپیمایی عمومی همراه با قرائت دعای پرفیض و روح بخش ندبه بر فراز مخملکوه ، دیدار فرهیختگان و نخبگان جوان با استانداردر دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول خاطر نشان کرد: همچنین در روز دوم که با عنوان نشاط، ازدواج و خانواده نامگذاری شده است برنامه هایی از قبیل برپایی غرفه مشاوره رایگان ازدواج جوانان در محل پارک کیوپیش بینی شده است.

حسنوند تاکید کرد:برگزاری همایش تجلیل از 313 جوان برگزیده و موفق استان از برنامه های سومین روز هفته جوان است که با عنوان جوان، نشاط و نوآوری نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: در چهارمین روز از هفته جوان که با عنوان جوان، نشاط، سبک زندگی، محیط سالم نامگذاری شده است برپایی غرفه مشاوره رایگان آسیب های اجتماعی و ازدواج جوانان از جمله برنامه های این روز می باشد.

معاون فرهنگی و جوانان اداره ورزش وجوانان لرستان افزود: هماهنگی با مسول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان برای اختصاص خطبه های قبل از نماز جمعه به موضوعات مرتبط با جوانان ، ارائه خدمات مشاوره رایگان تحصیلی ، ازدواج ، خانوادگی و آسیب های اجتماعی در محل مصلی نماز جمعه خرم آباد از جمله برنامه های مهم پنجمین روز از هفته جوان است که با عنوان جوان، نشاط، اقتصاد مقاومتی و عزم ملی نامگذاری شده است.

سیروس حسنوندبا برشمردن ششمین روز از هفته جوان یادآور شد: حضور مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در برنامه گفتگوی ویژه خبری با محوریت تبیین خط مشی ها و سیاست های حوزه جوانان استان در سال 95، برگزاری جلسات گفتگو ی جوانان با حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و رده های شهرستانی آن از برنامه های ششمین روز از هفته جوان می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار