جانشین فرمانده انتظامی لرستان خبرداد:
سرهنگ علی احمدی تبار،جانشین فرمانده انتظامی استان ،در جمع خبرنگاران از توقیف دو دستگاه کامیون و کشف انواع کمپوت ، تمر هندی و دلستر به ارزش پنج میلیارد ریال در آزاد راه خرم زال ، خبر داد
کد خبر: ۲۲۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ 08 May 2016



به گزارش تابناک لرستان ،سرهنگ علی احمدی تبار،جانشین فرمانده انتظامی استان ،در جمع خبرنگاران از توقیف دو دستگاه کامیون و کشف انواع کمپوت ، تمر هندی و دلستر به ارزش پنج میلیارد ریال در آزاد راه خرم زال ، خبر داد .

ایم مسئول انتطامی افزود : ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی لرستان در راستای اجرای طرح ها و مبارزه با ورود و خروج کالای قاچاق ، در آزاد راه خرم آباد - اندیمشک حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه کامیون مظنون شدهو آنان را توقیف کردند.

احمدی تبارخاطر شنان کرد: ماموران در بازرسی از دو محموله توقیفی41 هزار و 18 قوطی کمپوت و ماءالشعیر و 14هزار و 650 بسته تمر هندی فاقد اسناد مثبت گمرکی که از استان های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود را کشف کردند .

به گفته احمدی تبار بنا بر اظهارات کارشناسان مربوطه ، ارزش ریالی محموله مکشوفه 5 میلیارد ریال برآورد شده است ودر این رابطه نیز دو راننده خاطی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند .

جانشین فرمانده انتظامی لرستان در پایان گفته های خود به شهروندان تاکید کرد : در صورت مواجه با هرگونه مورد مشکوک در خصوص فعالیت مجرمانه قاچاقچیان ،مراتب را در اسرع وقت به فوریت های پلیسی 110 اعلام و پلیس را در این خصوص یاری دهند .

منبع: تابناک
برچسب ها: قاچاق ، خرم آباد ، ناجا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار