258 مدير ، معاون و معلم برتر دبيرستان هاي دوره دوم آموزش و پرورش ناحيه يك بندرعباس به منابست بزرگداشت مقام معلم تجليل شدند.
کد خبر: ۲۲۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 10 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مديركل آموزش وپرورش هرمزگان سه شنبه در جمع مديران ، معاونان و معلمان برتر مقطع دوم متوسطه ناحيه يك بندرعباس گفت: اين برنامه به واقع تكريم و تجليل از معلمان به عنوان نماينده جامعه فرهنگياني است كه همواره در مسير تعالي تربيتي جامعه گام بر مي دارند.

علي كرمپور افزود: در دين مبين اسلام در خصوص اهميت تعليم وتعلم تاكيد فراوان شده ، و معلمان بايد به اين جايگاه و منزلتي كه دارند واقف وآگاه باشند.

وي با بيان اينكه معلمان از جايگاه والايي برخوردارند و در مقام عمل نيز شان و منزلت خويش را به منصه ي ظهور گذاشته اند ، اظهاركرد: تجليل ازمعلم ، سپاس از انساني است كه با اخلاص ، هدايتگري ، پشتكار و استقامت هدف آفرينش را تامين و سلامت امانت هايي را كه به دستش سپرده اند ، تضمين مي كند.

مديركل آموزش وپرورش هرمزگان بيان داشت: آموزش وپرورش بيشترين حوزه نفوذ در جامعه را دارد و معلم ومدرسه را مي توان مهم ترين ترجمان آموزش وپرورش برشمرد كه با توسعه مدرسه و پويايي معلم است كه مي توان به پيشرفت كشور اميدوار بود.

مدير آموزش وپرورش ناحيه يك بندرعباس نيز معلمان را نماد گذشت ، ايثارو فداكاري دانست و گفت: معلمان جامعه با تمام سختي ها و كمبودهاي موجود ، با عشق ، مهرباني ، دلسوزي و احساس مسئوليت به تربيت نسل آينده مشغول هستند.

محمد قويدل افزود: در اين مراسم 51 مدير و معاون مدارس برتر و همچنين 207 معلم دوره دوم متوسطه كه توانسته اند ميانگين نمرات درسي آنها در امتحانات كتبي نهايي داراي رشد باشند ، تقدير شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار