با حضور مسؤول امور استان‌های روابط عمومی وزارت کشور:
روابط عمومی آموزش و پرورش رتبه اول روابط عمومی های دستگاههای اجرایی کهگیلویه وبویراحمد را کسب کرد.
کد خبر: ۲۲۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶ 10 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،جایگاه ویژه روابط عمومی در ادارات و سازمان ها چیزی نیست که مدیر یک نهاد چه دولتی و چه غیر دولتی به راحتی از کنار آن بگذرد چرا که مهارت یک مسئول روابط عمومی می تواند بیشتر فعالیت های مجموعه ی خود را با کمترین هزینه به جامعه هدف خود بشناساند و به پیشرفت آن مجموعه کمک کند.
در استان کهگیلویه و بویراحمد،تنها چند نهاد دولتی هستند که از روابط عمومی های خوب و فعالی برخردارند که با نهایت تلاش سعی در موفقیت مجموعه خود دارند.
ارتباط مستمر با رسانه ها و تهیه خبر های مجموعه خود یکی از شاخص هایی است که می تواند نشانگر فعال بودن یک مدیر روابط عمومی باشد.در این خصوص برخی روابط عمومی های دستگاه های دولتی استان مانند اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل کمیته امداد استان، در خصوص گزارش خبرهای حوزه ی مدیریتی خود بسیار خوب و قابل تحسین عمل می کنند که نشان دهنده درک جایگاه روابط عمومی توسط این مدیران است.
رتبه اول به فعالترین روابط عمومی رسید
در نشست شورای روابط عمومی‌های کهگیلویه و بویراحمد که ظهر امروز با حضور مسؤول امور استان‌های روابط عمومی وزارت کشور؛   برگزار شد ، سید حمدالله خواهش‌نیک مسؤول روابط عمومی آموزش و پرورش استان به همراه روابط عمومی این دستگاه مقام نخست را به خود اختصاص دادند.
این اداره روابط عمومی موفق شد،از مجموع 170امتیاز معیارهای عملکردی،با کسب 166امتیاز رتبه اول استان را به خود اختصاص دهد.

ارزیابی از روابط عمومی در بخشهای مدیریت راهبردی و ارتباطات الکترونیکی،اطلاع رسانی،ارتباطات رسانه ای و بخش ویژه شعار سال انجام و مستندات عملکردی ارائه شد.
روابط عمومی‌ آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در بین روابط عمومی‌های آموزش و پرورش کشور نیز حائز رتبه‌های برتر کشوری شده است.
ضمن اینکه  سید حمدالله خواهش‌ نیک از معدود مدیران روابط عمومی های استان است که در سریع ترین زمان ممکن پاسخ درخواست ها و مشکلات مربوط به آموزش و پرورش استان که در رسانه ها مطرح شده اند را داده است.
وی خبرنگاران فعال صدا و سیمای استان و از برترین مستند سازان و همچنین مجری برنامه پر بیننده گفتن نگین در کهگیلویه و بویراحمد است.
رتبه اول به فعالترین روابط عمومی رسید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار