کد خبر: ۲۲۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 11 May 2016




حسین سلاح ورزی









به گزارش تابناک لرستان ،به نقل از خبرگزاری مهر ،رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد از راه اندازی شورای هماهنگی تشکل‌های اقتصادی لرستان خبر داد.

حسین سلاحورزی اظهار داشت: در جلسه‌ای که با نمایندگان تشکل‌های اقتصادی استان داشتیم، پیشنهاد اتاق خرم‌آباد مبنی بر تشکیل شورای هماهنگی تشکل‌های اقتصادی لرستان مورد استقبال همه‌ حاضران در جلسه قرار گرفت.

وی با تاکید بر هم‌افزایی تشکل‌های اقتصادی لرستان گفت: باید از توان و ظرفیت‌های مادی و معنوی همدیگر برای رفع موانع و مشکلات و در نهایت تحقق توسعه‌ استان استفاده کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد افزود: در این راستا اولین قدم آگاهی از این ظرفیت‌ها و اشتراک‌گذاری آن‌ها برای تاثیرگذاری بیشتر است.

سلاح‌ورزی تصریح کرد: بر اساس قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و همچنین قانون برنامه پنجم توسعه، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی تشکیل شده که از جمله ظرفیت‌های خوبی است که می‌توان از آن استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه رئیس شورای گفتگوی استان، استاندار و دبیرخانه‌ آن در اتاق خرم‌آباد است، بیان داشت: کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری هم از دیگر ظرفیت‌هایی است که در استان لرستان به خوبی فعالیت دارد و می‌توان در قالب آن، مسائل و مشکلات مختلف و البته مرتبط تشکل‌ها را پیگیری کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اشاره به تشکیل دبیرخانه مشترک اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون در استان گفت: پیش از این ما تجربه‌ خوبی در زمینه‌ تجمیع توان اتاق‌ها داریم که می‌توانیم آن را مبنایی برای فعالیت این شورا قرار دهیم.

سلاحورزی بیان داشت: در این جلسه پس از اعلام موافقت همه‌ حاضران در جلسه با تشکیل این شورا، قرار شد دبیرخانه‌ دائمی آن تشکیل و برنامه‌ دقیق زمانبندی هم ارائه شود تا بر اساس آن جلسات شورا به صورت منظم برگزار شود.

وی با بیان اینکه با تجمیع توان تشکل‌ها می‌توانیم از ظرفیت‌های معنوی و مادی اعضای شورا استفاده و در حوزه‌های مختلف اقتصادی فعالیت کنیم تا هم منافع اعضا تامین شود و هم در توسعه‌ استان نقش داشته باشیم، گفت: مقرر شد دو موضوع برای آغاز کار فعالیت جدی شورا در دستور کار قرار بگیرد که یکی از آن‌ها بررسی و امکان‌سنجی پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری مشترک است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار