معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از تلاش ها برای تخلیه تانکر حامل سوخت واژگون شده در راه اردبیل- سرچم خبر داد.
کد خبر: ۲۲۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳ 11 May 2016



علی آذرنژاد روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: به همراه مدیرکل راه و شهرسازی و فرماندهی پلیس راه استان در محل حادثه حضور یافته و پس از بررسی موضوع، دستورات لازم مبنی بر تخلیه تانکر و سپس جابجایی کامیون صادر شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه تانکر کامیون واژگون شده حامل سوخت از نوع گاز ال. پی. جی. بوده و هر لحظه احتمال بروز حادثه وجود دارد، قرار شد شرکت مسوول در 2 روز آینده نسبت به تخلیه محموله تانکر اقدام کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: پس از تخلیه محموله سوختی، شرکت موظف است هرچه سریعتر نسبت به جابجایی کامیون اقدامات لازم را انجام دهد، سپس نسبت به بررسی ابعاد مختلف موضوع از جمله دلایل وقوع حادثه اقدام خواهد شد.
یک دستگاه کامیون حامل 19 تن گاز مایع (ال. پی. جی.) که از جمهوری آذربایجان به مقصد کشور پاکستان در حرکت بود، پانزدهم اردیبهشت ماه جاری به دره ای در حوالی تونل شماره 12 راه اردبیل به سرچم در حوزه استحفاظی شهرستان خلخال سقوط کرد.
پیش تر مسوولان از جمله فرماندار خلخال نسبت به بی توجهی شرکت حمل و نقل و صاحب بار در جابجایی این محموله و پذیرش مسوولیت در قبال حادثه رخ داده، انتقاد کرده بودند.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار