کد خبر: ۲۳۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۰ 16 May 2016
تابناک گیلان - مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از تداوم نظارت و بازرسی ها از مراکز پذیرایی خبر داد و گفت: نظارت و بازرسی ها از مراکز پذیرایی باجدیت درحال اجرا است و واحدهای متخلف پلمپ می شوند.

رضا قشلاقی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال جاری با همکاری مرکز بهداشت ، دامپزشکی و اتاق اصناف واحدهای پذیرایی بطور مستمر کنترل و نظارت می شوند.
وی با بیان اینکه متاسفانه وضعیت نظارت بر مراکز پذیرایی کافی نیست، اظهار کرد: عده ای افراد از این خلاء سوء استفاده می کنند و در شرایط بسیار نامطلوب ، مواد غذایی بی نام و نشان و بعضی اوقات تاریخ مصرف گذشته در واحدهای صنفی خود استفاده می کنند.
قشلاقی وظیفه اصلی که قانون گذار برای سازمان تعزیرات حکومتی تبیین کرده را رسیدگی، صدور حکم و اجرای آن عنوان و تصریح کرد: از اینرو، بنا به نیاز و در حمایت قضایی به ضابطان و دستگاه های اجرایی که وظیفه نظارت دارند، این اداره کل اقدام به مشارکت و همراهی در تیم های نظارتی دستگاه ها می کند.
وی یادآورشد: در همین راستا، از ابتدای امسال تا کنون تعداد شش واحد رستوران و واحد پذیرایی بدلیل عدم رعایت مقررات بهداشتی در ارائه خدمات پلمپ شده اند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان متصدیان واحدهای پذیرایی را به رعایت بیشتر قوانین و مقررات به ویژه درحوزه بهداشت توصیه کرد و گفت: نظارت های مشترک در این بخش بصورت ویژه در حال پیگیری می باشد.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد تخلف بهداشتی و صنفی مراتب را با شماره تلفن 33365548 در میان بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار