مدیر مخابرات شهرستان قوچان گفت: خطوط اینترنت پرسرعت در روستاهای قوچان توسعه پیدا می‌کند.
کد خبر: ۲۳۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 16 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، علی‌اصغر شعبانیان اظهار كرد: شهرستان قوچان در بحث مخابرات به دلیل قرار گرفتن در شاهراه ارتباطی خراسان‌رضوی از اهمیت و جایگاه خاصی در استان برخوردار است.

مدیر مخابرات شهرستان قوچان بیان كرد: در حال حاضر در این شهرستان بیش از 42 هزار و 500 هزار مشترک تلفن ثابت وجود دارد که از این تعداد در حدود 41‌هزار مشترک در شهرستان و الباقی در توابع و روستاها است، همچنین حدود 70 هزار مشترک همراه اول اعتباری و دائمی از خدمات تلفن همراه این شهرستان استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت 9‌شرکت خصوصی در زمینه ارائه اینترنت در این شهرستان افزود: در حال حاضر در حدود 6500 مشترک اینترنت از خدمات اینترنت مخابرات و در حدود 5000مشترک دیگر نیز از خدمات 9 شرکت فعال خصوصی در این زمینه خدمات دریافت می‌کنند.

مدیر مخابرات قوچان در ادامه با اشاره به تحقق 100درصدی پروژه‌های سال گذشته در این شهرستان اظهار كرد: سال گذشته از مجموع 11 پروژه تعریف شده در مخابرات استان 2مورد مربوط این شهرستان بود که با اعتباری در حدود 1.5 میلیارد تومان به طور 100درصد اجرا شد.

شعبانیان در مورد پروژه‌های در دست اقدام گفت: پروژه موبایل روستاهای رهورد، دیزادیز، آبشور و توسعه ADSL برای مناطق فرهنگیان شماره یک، دو و سه روستای فرخان و مزرج در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه قوچان رتبه اول استان را در زمینه مالی و مدیریتی دارد بیان كرد: در سال گذشته مخابرات قوچان موفق به کسب رتبه اول در ارزیابی‌های مالی و مدیریتی و رتبه دوم فنی استان شد، همچنین با توجه به تلاش خوب کارکنان این اداره در حال حاضر شاهد پوشش 100 درصدی نسل سوم موبایل 3G در شهرستان قوچان هستیم.

مدیر مخابرات قوچان با تائید قطع 6ساعته خطوط ارتباطی در روز گذشته بیان كرد: متاسفانه این قطعی بر اثر مشکلات فنی از ساعت سه و نیم بعدازظهر رخ داد که با تلاش همه جانبه کارکنان مخابرات در ساعت 21 مشکلات به وجود آمده رفع و در حال حاضر با اقدامات انجام شده به حالت عادی برگشته است.

منبع: تسنيم


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار