شهردار شنبه: تلاش‌های بسیار زیادی را برای توسعه عمران شهری در شهر شنبه داشته‌ایم و در این راستا طرح‌های بسیار خوبی اجرا شده است.
کد خبر: ۲۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ 15 April 2015
تابناک بوشهر: سید طاها موسوی شهردار شهر «شنبه» اظهار داشت: در سال گذشته موفق شدیم با افزایش جذب اعتبارات، زمینه را برای تسریع در اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی در سطح شهر فراهم سازیم و امسال نیز تلاش داریم که دراین راستا گام برداریم.

شهردار شنبه اضافه کرد: یکی از طرح‌های مهمی که در دستور کار داریم، احداث چمن مصنوعی فوتبال شهر شنبه در سال جاری است که اعلام نیاز و مکان‌یابی زمین چمن مصنوعی شهر شنبه به استانداری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه پنج طرح بزرگ شهری «شنبه» در هفته دولت افتتاح می شود، خاطرنشان ساخت: یکی از طرح‌های مهم ما احداث ساختمان شهرداری است که دارای ۷۵۰ متر زیربنا است.

موسوی در ادامه به توسعه آسفالت معابر در این شهر اشاره کرد و ادامه داد: خیابان‌های شهید رجبی و شهید درج و آبرسانی به زودی آسفالت خواهند شد.

وی از افتتاح پارک محله‌ای پردیس در هفته دولت خبر داد و افزود: تمام تلاش خود را برای افزایش رضایت‌مندی مردم از توسعه شهری خواهیم داشت و از همه ظرفیت ها در این راستا بهره می‌گیریم.

شهردار شنبه بیان داشت: بهبود وضعیت مبلمان شهری شهر شنبه یکی دیگر از برنامه‌های ما است که در این زمینه با طراحی و تدین طرح‌های مناسب گام برمی‌داریم.
منبع: مهر
برچسب ها: شهر شنبه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار