درمانگاه تخصصی کازرون با بیش از هفت میلیارد ریال سرمایه امرالله نبی پور یکی از خیران شهرستان کازرون در این شهر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸ 15 April 2015
به گزارش تابناک فارس و نقل از ایرنا،این خیر کازرونی اظهار داشت:این درمانگاه در زمینی با زیر نبای 750 مترمربع و ظرف مدت سه سال احداث شده است.

امرالله نبی پور افزود:احساس کردم که در شهر کازرون مسجد و مدرسه یه میزان کافی وجود دارد از این رو تصمیم گرفتم با توجه به امکانات کمی که در بیمارستان ولی عصر (عج) این شهر وجود دارد در این مرکز درمانی یک درمانگاه تخصصی احداث کنم .

وی بیان کرد:انگیزه من از این کار خیر تنها رضای خداست و خشنودم از این که توانسته ام قدمی برای جلب رضای پروردگار و حل مشکل درمانی این بیمارستان بردارم .

رییس بیمارستان ولی عصر (عج) کازرون که این درمانگاه خیر ساز در آن ساخته شده به ایرنا بیان داشت:دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای تهیه تجهیزات مورد نیاز این درمانگاه سه میلیارد ریال هزینه کرده است.

عبدالخالق کشاورز افزود:در این درمانگاه تخصصی 50 پزشک متخصص از جمله متخصص داخلی ، چشم پزشک ، روانپزشک ، قلب ، زنان و زایمان ، جراح و پزشک عمومی در دو نوبت و در قالب اجرای برنامه طرح تحول سلامت مشغول فعالیت هستند و با تعرفه دولتی بیماران را معاینه می کنند .

وی گفت:پیش از بهره برداری از این درمانگاه خیر ساز ، تنها درمانگاه کازرون که در یک فضای کوچک و با دو پزشک اداره می شود پذیرای بیماران بود اما با راه اندازی درمانگاه بیمارستان ولی عصر پیش بینی می شود ماهانه سه هزار بیمار از کازرون و شهرستان های همجوار پذیرش شوند.

شهرستان کازرون در فاصله 120 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار