رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان علی‎آباد کتول گفت: حاج قربان نجفی دهمین شهید مدافع حرم استان گلستان با پیوستن به کاروان شهدا به آرزوی دیرین خود رسید.
کد خبر: ۲۳۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 26 May 2016
به گزارش تابناک گلستان به نقل از فارس، عباس مزرعه صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران ضمن تبریک و تسلیت شهادت حاج قربان نجفی دهمین شهید مدافع حرم استان به خانواده ایشان و مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان گلستان اظهار کرد: شهید نجفی حدود یک سال بود که به دنبال مرجعی می‎گشت تا به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم آل‎البیت (ع) به مبارزه با تروریست‎های تکفیری بپردازد.

وی با اشاره به اینکه دهمین شهید مدافع حرم گلستان علاقه خاصی به اهل‎ بیت (ع) خصوصا حضرت رقیه (س) داشت، تصریح کرد: ایشان همواره در محافل مختلف و در بین دوستانش می‎گفت که دوست دارد برای دفاع از حرم اهل‎ بیت (ع) جهاد کند تا اینکه یک ماه پیش به صورت داوطلبانه به عراق اعزام و از ناحیه پا و گردن مجروح شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان علی‎آباد کتول افزود: شهید نجفی پس از مجروحیت مدتی را در بیمارستان بقیه‎الله تهران بستری شد تا اینکه چهارشنبه شب دعوت حق را لبیک گفته و به کاروان شهدا پیوست.

مزرعه در خصوص آئین وداع، تشییع و خاکسپاری پیکر این شهید مدافع حرم بیان کرد: امروز ساعت 10 صبح جلسه تصمیم‎گیری برای نحوه خاکسپاری و تشییع پیکر این شهید در سپاه نینوا استان گلستان برگزار می‎شود که نتایج آن متعاقبا اعلام می‎شود.

غروب شنبه مراسم وداع با پیکر شهید نجفی در مصلای علی‎آباد کتول برگزار می‎شود

وی با اشاره به اینکه به احتمال قوی پیکر این شهید امروز از معراج شهدای تهران به استان گلستان اعزام می‎شود، گفت: غروب شنبه مراسم وداع با پیکر این شهید والامقام در مصلای شهرستان علی‎آباد کتول برگزار می‎شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان علی‎آباد کتول افزود: به احتمال زیاد پیکر دهمین شهید مدافع حرم حاج قربان نجفی روز شنبه هشتم خرداد در امامزاده عبدالله (ع) روستای فندرسک شهرستان علی‎آباد کتول تشییع و به خاک سپرده می‎شود.

به گفته مزرعه؛ قربان نجفی خان‎ببین فرزند بابو متولد 1343 ساکن شهرستان علی‎آباد کتول، رزمنده هشت سال دفاع مقدس و بازنشسته فرهنگی بودند.

وی با اشاره به اینکه محور مقاومت به برکت خون شهدای مدافع حرم هر روز مستحکم‎تر می‎شود، ابراز کرد: باید از خون شهدا درس استقامت، ولایتمداری، بصیرت و آگاهی بیاموزیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار