کد خبر: ۲۳۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱ 27 May 2016
سید عبدالکریم رضوی اردکانی چهارشنبه شب در حاشیه سفر به سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اعتبارات در قالب طرح های آبیاری نوین، احیای قنوات و غیره به فعالان بخش کشاورزی در این مدت پرداخت شده است.
وی گفت: هم اینک 102 صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کشور وجود دارد که 45 صندوق شهرستانی، 31 صندوق استانی، 9 صندوق تخصصی محصول، 12 صندوق فعالیت های کشاورزی و زنان روستایی، عشایری و یک صندوق منطقه ای است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر سرمایه صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی بیش از 10 هزار و 800 میلیارد ریال است گفت: 54 درصد این سرمایه مطلق به بهره برداران بخش کشاورزی و مابقی از دولت است.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی تصریح کرد: این صندوق هم اینک حدود هفت هزار تشکل تحت پوشش دارد.
رضوی اردکانی خاطر نشان کرد: این صندوق ساختار مالی اقتصادی غیر دولتی است که در قالب قانون تجارت نسبت به اعطای وام در چهار چوب نظام قرض الحسنه به شیوه آسان و بدون طی مراحلی از جمله وثیقه اقدام می کند.
مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: هم اینک 218 تشکل سهام دار در این استان عضو صندوق استانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی هستند.
محمود کشوری مقدم سرمایه صندوق حمایت از توسعه کشاورزی سیستان و بلوچستان را بیش از 140 میلیارد ریال ذکر کرد.
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی به منظور بررسی وضعیت صندوق حمایت از بخش کشاورزی با توجه به قابلیت های سیستان و بلوچستان در این بخش به زاهدان سفر کرده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار