استاندار فارس گفت: تملک زمین توسط بنیاد مسکن در روستاها و واگذاری ارزان قیمت به مردم برای جلوگیری از مهاجرت غیرضروری افراد به شهرها دنبال شود.
کد خبر: ۲۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۸ 16 April 2015
به گزارش تابناک فارس و نقل از روابط عمومی استانداری فارس، سید‌محمد احمدی در دیدار با مدیرکل و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس با بیان اینکه تملک زمین توسط بنیاد مسکن در روستاها و واگذاری ارزان قیمت به مردم برای جلوگیری از مهاجرت غیرضروری افراد به شهرها دنبال شود، اظهار داشت: اگر روستاها مورد توجه قرار گیرند و عملیات بهسازی و زمینه آبادانی آنها و امکانات برای سرزندگی مردم روستاها فراهم شود بدون شک مهاجرت از شهر به روستا معکوس می‌شود.

استاندار فارس گفت: حساب 100حضرت امام خمینی (ره) نامی است آشنا برای مردم که همیشه درکنار نام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از آن یاد می‌شود و بواسطه این حساب خدمات قابل توجهی در زمینه مسکن افراد به ویژه محرومان ارائه می‌شود.

احمدی افزود : با ید روش‌هایی برای احیاء مجدد وافزایش علاقه‌مندی مردم برای مشارکت و واریز کمک‌های به این حساب اعمال، تا خدمات‌رسانی در حوزه مسکن روستایی بهتر انجام شود.

استاندار فارس گفت: فرمانداران و بخشداران نیز در امر بهسازی روستاها در کنار بنیاد مسکن هستند ومسائل و مشکلات را در شهرستان‌ها را برطرف می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار