کد خبر: ۲۳۸۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 30 May 2016

نشست مشترک مدیران ستادی معاونت گردشگری و معاونین گردشگری استان‌ها
به گزارش تابناک لرستان به نقل از پایگاه خبری یافته ،رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان گفت: تا پایان سال 500 تخت به ظرفیت مراکز پذیرایی و هتل‌های لرستان افزوده خواهد شد.
"غلام‌رضا سلیمانی" عصر امروز در اولین نشست مشترک مدیران ستادی معاونت گردشگری و معاونین گردشگری استان‌ها که در سالن جلسات هتل رنگین‌کمان خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: لرستان دارای 34 مرکز اقامتی با ظرفیت یک هزار و 400 تخت خواب،24 دفتر مسافرتی،50 مجتمع پذیرایی بین‌راهی است.
وی بابیان این‌که چندین هتل 5 ستاره در دستور کارداریم، افزود: از بین 46 طرح گردشگری که در حال اجرا داریم، 15 طرح آن تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان با بیان این‌که در نوروز سال جاری شاهد افزایش 10 درصدی اقامت مسافرین در استان بودیم، افزود: تعداد مسافرینی که در لرستان اقامت داشتند از 450 هزار نفر سال گذشته به 482 هزار نفر در سال جاری افزایش‌یافته است.
سلیمانی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: قلعه فلک الافلاک زمانی ثبت جهانی می‌شود که حریم آن آزاد شود.
وی افزود: قسمتی از حریم قلعه در اختیار سپاه و قسمتی دیگر در اختیار ارتش است که امیدواریم با آزادسازی آن قلعه فلک الافلاک به ثبت جهانی برسد.
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان لرستان خاطرنشان کرد: تیم گردشگری لرستان که در رأس آن استاندار قرار دارد با ایجاد زیرساخت‌های گردشگری که شامل حمل‌ونقل هوایی، ریلی،4 خطه و... می‌شود به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دارد که استان را از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار