عضو شورای شهر تهران نسبت به توقف فعالیت های بوستان ولایت انتقاد کرد.
کد خبر: ۲۳۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 31 May 2016
 اسماعیل دوستی در صحن علنی شورای شهر تهران با اشاره به بازدید از منطقه ۱۹ و ۱۷ گفت: پسماند جمع آوری شده در خلازیل واقعا تاسف آور است. از کمیسیون سلامت و بهداشت درخواست دارم راجع به این موضوع فکر کنند و در صورت امکان مشاور خارجی بگیرند. معتقدم با درآمد همین زباله خشک می توانیم کل هزینه پسماند را تامین کنیم و از شهرداری تهران مبلغی برای حمل، دفع و بازیافت زباله گرفته نشود. آن همه آدم به صورت نامنظم آنجا ریخته اند و درآمد خوبی هم کسب می کنند. می شود با پیمانکاران نواحی مذاکره کرد و قرارداد بست تا این پیمانکار به وسیله زباله های خشک درآمد کسب کند و در ازای آن زباله ناحیه را جمع آوری کند.

وی با اشاره به بازدید از بوستان ولایت گفت: بوستان ولایت دیروز ۶ کیلومتر پیاده روی کردم، نمی دانم چرا پارک ولایت تعطیل شده است اگر ۵ سال سالی یک قسمت انجام می دادیم الان تمام شده بود. شهرداری تهران در ایجاد پارک و فضای سبز ید طولایی دارد. این سوال از قالیباف است که چرا آنجا کار کند پیش می رود. آب ۷۰ هکتار ایجاد شده منبع ندارد و مستقیم از حلقه چاه به درختان می رسد این در حالی است که باید منبع داشته باشد و آب پرت نرود. باید هرچه سریع تر دو منبع بتنی ذخیره آب ایجاد کنیم.

دوستی اضافه کرد:۹ کیلومتر عرصه راه آهن در مناطق ۱۷ و ۱۸ و ۲۱ آزاد شده است. این تونل ایجاد شده بلااستفاده است. نظر ما این است از آخوندی دعوت کنیم در شورا بیاید و راجع به ایستگاه راه آهن و عرصه آزاد شده فکر اساسی کنیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار