جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه:
وی با اشاره به اینکه به لطف الهی در این دوره خبرگانی شکل گرفته است که روحیه انقلابی و جهادی در آن خیلی بالاست گفت: لذا بعضی‌ها که این روحیه انقلابی و جهادی را ندارند و در مجالس خبرگان قبلی جرات بیان برخی حرف‌ها را داشته‌اند، در این خبرگان دیگر جرات بیان آن سخنان را ندارند.
کد خبر: ۲۳۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 01 June 2016
حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که صبح امروز در سالن شهدای کانون جوانان بسیج استان البرز با حضور مسئولان استانی برگزار شد با بیان اینکه در فرهنگ قرآن کارکرد و ثمره دین، حیات بخشیدن به انسان‌ها است اظهار داشت: انسان بدون معارف و فرهنگ دینی و نیز اتصال به خدا، خطرناکترین، بدترین و زیان‌بارترین موجود است.
وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) دین مردم را حیات تازه بخشید، گفت: انقلاب امام خمینی(ره) ایجاد بعثت جدید در عصر جاهلیت جدید بود.
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه امام با انقلاب حرکت از مبدا‌ء خاکی تا مقصد الهی را تسهیل و فراهم کرد، افزود: امام خمینی (ره) کاری کرد که جوانان به‌دنبال شهادت طلبی باشند.
وی با اشاره به اینکه امام راحل زندگی با عزت، افتخار، روحیه استکبارستیزی و فرهنگ جهاد کبیر را در ما احیا کرد، گفت: باید در برابر ظالم کوه استوار بود و بی‌تفاوتی در فرهنگ اسلام وجود ندارد.
حاجی‌صادقی با بیان اینکه دست‌دادن و زیر نظر دشمن بودن از نظر امام(ره) عزت نمی‌آورد افزود: امام(ره) از معانی قرآن به ما یاد داد که ای مومنین و جامعه انقلابی به دشمنان تکیه نکنید که آتش می‌گیرید؛ این هشداری به همه مسئولان و ملت است.
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به اینکه اگر دست خود را پیش دیگری دراز کنید، خدا دیگر کمک نمی‌کند، گفت: امام (ره) به ما آموخت که حقیقت دین در تولی و تبری است.
وی با بیان اینکه 2 جبهه را امام راحل معرفی کرد، افزود: یک جبهه حسینیان و جبهه دیگر جبهه یزیدیان است که دعوای آنها نه بر سرخدا،  نماز و روزه بلکه بر سر این است حاکمیت با خدا و یا طاغوت باشد است.
جانشین نماینده ولی‌فقیه با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با انقلاب یک جبهه استکبارستیزی با محوریت آمریکا و یک جبهه انقلاب اسلامی با محوریت جمهوریت اسلامی را تعریف کرد گفت: این 2 جبهه نزدیک به 40 سال است در حال جنگ هستند و جنگ در این جبهه‌ها پایان ندارد.
حاجی‌صادقی با بیان اینکه کسی به این انتظار نماند که جبهه انقلاب اسلامی با جبهه استکبار در کنار هم قرار گیرند، افزود: امام خمینی (ره) این جبهه‌ را ایجاد کرد که اصل اصول انقلاب اسلامی با جبهه استکبار جمع نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه حرف ما به دولت مردان آمریکا،‌ انگلستان و آل‌سعود این است که ما جان شما را می‌خواهیم، گفت: آنها از ملت ایران اصول و روحش را می‌خواهند.
جانشین نماینده ولی‌فقیه با بیان اینکه در حال حاضر مطالبه امام(ره) از ما حفظ مکتب است افزود: دشمن ابتدا تلاش داشت امام خمینی(ره) را فراموش کنیم و عصر وی را پایان یافته معرفی کند که متوجه شد اولین فرد و مرکزی که نگذاشت این اتفاق بیفتد رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه دشمن اذعان داشته است که مشکل ما در انقلاب اسلامی ایران عدم گسست رهبر انقلاب بوده است گفت: بعد از امام خمینی(ره) نیز کسی بر سر کار آمده که فکر، راه و مکتب امام خمینی(ره) را ادامه داد.
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه دشمن در سال قبل اظهار کرد که اگر در رهبری اول و دوم گسست ایجاد نشد، باید خبرگانی رأس کار قرار گیرند که در رهبری سوم گسست ایجاد شود افزود: دشمن به قوه مجریه و دولت کار ندارد بلکه به سراغ سرچشمه و سکانداری انقلاب رفته است.
وی با اشاره به اینکه به لطف الهی در این دوره خبرگانی شکل گرفته است که روحیه انقلابی و جهادی در آن خیلی بالاست گفت: لذا بعضی‌ها که این روحیه انقلابی و جهادی را ندارند و در مجالس خبرگان قبلی جرات بیان برخی حرف‌ها را داشته‌اند، در این خبرگان دیگر جرات بیان آن سخنان را ندارند.
حاجی‌صادقی با بیان اینکه دشمن بعد از شکست در پایان دادن به نام و عصر امام(ره) به سراغ مقوله تحریف رفت افزود: دشمن می‌خواهد امام را به ضد خودش تبدیل کند به سبب اینکه فکر می‌کند برخی از افراد دیگر انگیزه دفاع از امام را ندارند و یا به غلط از او دفاع می‌کنند و برخی شخصیتشان در دست امام خمینی(ره) شکل نگرفته و یا اگر برخی در کنار امام بودند، اما نتوانستند با امام بمانند و در نتیجه از همه اینها برای تحریف در خط و مشی امام استفاده می‌کند.
وی با اشاره به اینکه برخی می‌گویند امام با شعار مرگ بر آمریکا موافق نبوده است، گفت: امام از سال 42 استبداد و شاه را ریشه استکبار و فساد را در آمریکا می‌دید.
حاجی‌صادقی با بیان اینکه برخی سعی در نشان دادن امام(ره) به عنوان انسان آشتی مطلق معرفی کند، افزود: در حال حاضر برخی می‌خواهند روحیه ضد استکباری امام را از مکتب آن پاک کنند و با جواب نگرفتن در این زمینه به سراغ تحریف انقلاب رفته‌اند.
وی  با اشاره به اینکه خطر نفوذ فیزیکی است یعنی نفوذ متافیزیکی و فکری است، گفت: هدف اینها پیاده نظام کردن امت انقلابی برای خودشان است و دشمن به این جمع بندی رسیده است که انقلاب را نمی‌تواند بشکند مگر به وسیله مردم به هدف خود برسد.
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن به دنبال عوض کردن تحلیل ذهنی در مسئولان است، افزود: متاسفانه دشمن توانسته ذهن تعداد بسیار اندکی از مسئولان را عوض کند که سخن آنان ادبیات امام (ره) و بچه‌های انقلاب نیست بلکه ادبیات دست در دست دشمن که توسط این افراد بیان می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ما با برجام مشکلی نداریم، گفت: برجام باید از موضع عزت و آنچه رهبر معظم انقلاب گفته اند باشد، نه از موضع ذلت.
حاج‌صادقی با بیان اینکه اینها بر سر میز اهل گفت‌وگو بر سر انرژی هسته‌ای نیستند، افزود: اینها با انرژی هسته‌ای و حقوق بشر ما مشکل ندارند، بلکه با انقلاب و دین ما مشکل دارند و خداوند می فرماید جنگ آنها تا زمانی که دین را از شما بگیرند، ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال دور کردن ذهن مردم ما از راه جهاد و مبارزه است، گفت: اخیرا برخی گفته‌اند «مردم رای  می‌دهند به زندگی و معیشت راحت» یعنی مردم به استقلال و اصول امام(ره) رای نمی‌دهند که این موضوع درست نیست.
حاجی‌صادقی با بیان اینکه مکتب امام(ره) که سازش ناپذیری است، باید زنده بماند، افزود: حفظ امام(ره) به حفظ مکتب امام(ره) است و برخی رسم دارند که از امام(ره) خوب حرف بزنند به سبب اینکه امام رحلت کرده است ولی در مورد امام زنده این گونه نیستند.
وی با اشاره به اینکه امام حال  حاضر ما امام خامنه‌ای(حفظه الله ) است، گفت: امروز ولایت فقیه و شخص حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای هدیه الهی به ماست که دشمن کینه‌ای بزرگ از ایشان دارند.
حاجی‌صادقی با بیان اینکه اسلام موتور حرکت است افزود: دشمن به طرق مختلف چون اسلام‌هراسی و اسلام داعشی و در ایران به وسیله بی‌تحرکی و بدون روحیه جهادی و انقلابی قصد خاموش کردن اسلام را دارد.
وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد که پیوند ولایت با امت را از بین ببرد، گفت: دشمن متوجه شده است که تفاوت انقلاب اسلامی با همه جا حتی نهضت صدر اسلام در اتصال امت با ولایت بوده است که امروز برخی از مسئولین ما مانند پیاده نظام دشمن عمل می‌کنند.
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مسئولان اگر می‌پندارند که رای، عزت و توجه مردم به آنان در اتخاذ حوزه‌ای غیر از حوزه رهبری است، بدانند سقوط آنان در اندیشه مردم حتمی است، افزود: خیلی‌ها فکر کردند با گرفتن موضع غیر از رهبری دارای عزت می‌شوند که در نهایت با روسری از کشور فرار کردند.
وی با اشاره به اینکه دشمن قصد شکستن روحیه انقلابی و جهادی را دانشگاه و حوزه علمیه دارد، گفت: باید  با روحیه استکبار ستیزی و درگیری با دشمن را حفظ کرد به سبب اینکه دشمن قصد دارد روحیه دنیا طلبی را با روحیه شهادت طلبی عوض کند.
حاجی‌صادقی با بیان اینکه دشمن به دنبال شکستن وحدت و انسجام بر محور ولایت است، افزود: امروز بزرگترین ادای دین به امام(ره) نگه داشتن مکتب ایشان است و عزت و پایگاه همه در بین مردم وفاداری به مکتب امام(ره) است.
وی با اشاره به اینکه جبهه انقلاب اسلامی به ایران محدود نیست، گفت: در 14 خرداد ماه سال جاری بیانات راهبردی رهبر معظم انقلاب را با بصیرت می‌گیریم و به آن عمل می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار