دفاع از محرومان جهان کار امام(ره )بوده و امروز نیز هرجا که مظلوم و مبارزه ای هست، انقلاب اسلامی نیز به آنجا صادر شده است.
کد خبر: ۲۴۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹ 03 June 2016
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: انحراف از خط و مسیر امام خمینی(ره) سیلی محکمی به ملت ایران می زند

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی در سخنرانی مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه شهر همدان اظهار کرد: مادامی که در راه امام(ره ) باشیم و در مسیر ایشان حرکت کنیم موفق هستیم اما زمانیکه از این راه منحرف شویم بی گمان شکست خواهیم خورد.

وی افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی راهی را برگزیدند که از پیش به آن ایمان داشته و از آن مهمتر به هدف و مردمانش ایمان داشتند.

میرتاج الدینی تصریح کرد: مقام معظم رهبری شایسته ترین جانشین امام خمینی(ره) و بهترین شخص برای حفظ و پاسداری از خط امام(ره ) و مفسر و مبین ایشان هستند.

وی گفت: هیچ کس مانند مقام معظم رهبری، امام(ره ) را نشناخته و خط امام(ره ) را حفظ نکرده چراکه در تمام سخنرانی ها و اعمال و تصمیمات خود به امام اشاره کرده و از اندیشه های آن بهره گرفته اند.

میرتاج الدینی با بیان اینکه دشمنان تلاش می کنند تا مسلمانان را از خط و مسیر امام(ره ) خارج کنند، اظهار کرد: باید هوشیار و آگاه باشیم و با بصیرت شاخصه های خط امام(ره ) را مد نظر قرار دهیم.

نماینده اسبق مردم تبریز در ادوار مجلس تصریح کرد: پیروی از خط امام(ره) رمز موفقیت و پیروزی ملت بوده و عمل به آن وظیفه همه به ویژه مسئولان کشور است.
وی در ادامه يادآور شد: انقلاب اسلامی تنها سرمایه این ملت است که برای حفظ آن هزینه های سنگینی داده ایم.

وی افزود: امام (ره)، نظام و انقلاب را بر اساس مولفه های اسلام برپا کردند و تمام اقدامات و اعمال را بر پایه آن انجام داده اند.

میرتاج الدینی خاطرنشان کرد: مردم سالاری و حضور مردم در اداره جامعه نقشی تشریفاتی نیست بلکه نقشی اصلی است تاجایی که همه انتخابات با حضور مردم انجام می شود.

وی با بیان اینکه این حضور مردان و زنان بوده که انقلاب را به پیروزی رسانده است، افزود: مسئولان باید به رای و حضور مردم در همه جا احترام بگذارند و در همه حال آن ها را دوست داشته باشند.

میرتاج الدینی اظهار کرد: حمایت از مستضعفان و محرومان جامعه از ویژگی های خط امام(ره ) بود به طوریکه مردم را ولی نعمتان مسئولان می دانستند.

وی تصریح کرد: رضایت عموم مردم در تصمیم گیری مسئولان یک امر بسیار مهم است چرا که تصمیم گیری مطلوب زمانی شکل می گیرد که عموم مردم از آن راضی باشند.

وی ساده زیستی را از دیگر ویژگی های خط امام(ره ) برشمرد و افزود: وقتی انقلاب اسلامی شکل گرفت امام کاخ ها را به موزه تبدیل کردند و گفتند نباید کاخ نشین شویم.

میرتاج الدینی گفت: امروز نیز مسئولان باید ساده زیستی را سرلوحه کارخود قرار دهند و از کاخ نشینی پرهیز کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: هرگز نباید تسلیم ابرقدرت ها شویم و باید استقلال اقتصادی خود را حفظ کنیم.

وی یادآور شد: اقتصاد مقاومتی یعنی بر اساس توانمندی های داخلی خود نگاهی به بیرون هم داشته باشیم به عبارت دیگر به معنای اقتصادی درون زا و برون نگر است.

وی استکبار ستیزی و عدم سازش با مستکبران را از دیگر ویژگی های خط امام(ره ) دانست و گفت: دفاع از محرومان جهان کار امام(ره )بوده و امروز نیز هرجا که مظلوم و مبارزه ای هست، انقلاب اسلامی نیز به آنجا صادر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار