استاندار فارس گفت:اگر روستاها موردتوجه قرار گیرند و عملیات بهسازی و زمینه آبادانی آن‌ها و امکانات برای سرزندگی مردم آن‌ها فراهم شود به‌یقین مهاجرت معکوس از شهر به روستا خواهیم داشت.
کد خبر: ۲۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۱ 18 April 2015

به گزارش تابناک فارس و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس سید محمد احمدی در دیدار با مدیرکل و معاونان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان اظهار داشت: تملک زمین توسط بنیاد مسکن در روستاها و واگذاری ارزان‌قیمت به مردم ابتکار خوبی است که می‌تواند از مهاجرت غیرضروری افراد به شهرها جلوگیری کند.
نماینده عالی دولت در استان فارس افزود: اگر روستاها موردتوجه قرار گیرند و عملیات بهسازی و زمینه آبادانی آن‌ها و امکاناتبرای سرزندگی مردم آن‌ها فراهم شود به‌یقین مهاجرت معکوس از شهر به روستا خواهیم داشت.
احمدی گفت: بنیاد مسکن می‌تواند محرک توسعه، حیات و پیشرفت اجتماعی در روستاها باشد.
وی بیان داشت: هدف از اجرای طرح مسکن مهر خانه‌دار شدن مردم به‌ویژه جوانان بود اما متناسب با فرهنگ و رسوم شهرها طراحی نشد و به‌خوبی نتوانست خواسته‌ها و نیازها را تأمین کند.
استاندار فارس گفت:حساب 100 حضرت امام خمینی (ره) نامی است آشنا برای مردم که همیشه در کنار نام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از آن یاد می‌شود و به‌واسطه این حساب خدمات قابل‌توجهی درزمینهٔ مسکن افراد به‌ویژه محرومان ارائه خواهد شد.
احمدی افزود: باید روش‌هایی برای احیا مجدد و افزایش علاقه‌مندی مردم برای مشارکت و واریز کمک‌های خود به این حساب اعمال تا خدمات‌رسانی در حوزه مسکن روستایی بهتر انجام شود.
وی گفت: برای خدمت به مردم در هر جای استان فارس آماده هستم و هرکجا گره‌ای باشد با تمام توان برای گره‌گشایی قدم بر خواهم داشت.
استاندار فارس اظهار داشت:فرمانداران و بخشداران نیز در امر بهسازی روستاها در کنار بنیاد مسکن خواهند بود و مسائل و مشکلات را در شهرستان‌ها برطرف می‌کنند.

استاندار فارس با یادآوری تعهد خیران برای احداث 5 هزار واحد مسکونی خیرساز در استان فارس خواستار پیگیری موضوع از سوی بنیاد مسکن شد و گفت: مجموعه استانداری در این زمینه تا حد توان کمک خواهد کرد که این مهم انجام گیرد.

استاندار فارس همچنین خواستار انجام کار فرهنگی و تبلیغی بیشتر بر روی حساب 100 امام شد و گفت: مردم باید این حساب را بیش‌ازپیش بشناسند و راه‌های کمک خیران به این حساب شناسایی و معرفی شود.

احمدی همچنین با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن درزمینهٔ اجرای طرح توسعه حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) گفت: در اجرای این طرح خدمات بنیاد مسکن باید برجسته و این کار بزرگ که در توسعه حرم انجام‌شده به مردم معرفی شود.

استاندار فارس با گرامیداشت دهه حساب 100 امام راحل برای مجموعه مدیران و معاونان بنیاد مسکن آرزوی توفیق و اعلام کرد: تأثیر کار بنیاد مسکن در روستاها آشکار و غیرقابل‌انکار است.

در این دیدار که ابتدا مهندس سید علی‌نقی لقمانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس گزارشی از عملکرد سال 93 بیان داشت، حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی قائم مقام نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن فارس، معاون عمران روستایی، معاون بازسازی، معاون ذی‌حسابی، معاون پشتیبانی، معاون مسکن شهری و سرپرست روابط عمومی بنیاد مسکن فارس حضور داشتند.

دهه حساب 100 امام راحل از 21 فروردین‌ماه آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
من میخام برم تویه روستای کوچک ودراونجا زندگی کنم چطور میتونم اینکارو بکنم چه کمکهایی به من میشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار