کد خبر: ۲۴۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹ 05 June 2016

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، دادخدا اعتصامی پیش از ظهر امروز در نشست با مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: خروج سرمایه ملی یک زنگ خطر در ابعاد وسیع است که یکی از مهمترین آن آینده جوانان است.

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: همکاری سازمان‌های نظارتی و سازمانهای متولی سوخت استان برای پیشگیری از قاچاق سوخت امری ضروری است.

وی در مورد جلسات برگزار شده در این باره افزود: در دولت تدبیر و امید بیش از 50 جلسه با موضوع سوخت و در قالب کارگروه سوخت استان تشکیل شده و تعزیرات حکومتی در این جلسات نقش فعالی را ایفا نموده است.

اعتصامی تصریح کرد: براساس اعلام مراجع ذیربط روزانه 3 الی 5 میلیون قاچاق سوخت در استان صورت می گیرد در حالیکه سوخت توزیعی روزانه شرکت نفت در استان حدود 2.5 میلیون لیتر است و جای سوال است که این میزان سوخت قاچاق از کجا می آید؟

وی افزود: بیش از 90 درصد قاچاق سوخت را نفت گاز به خود اختصاص داده است در حالیکه حدود 65 درصد نفتگاز توزیعی در بخش حمل و نقل استفاده شده و لزوم تشدید نظارت ها در این بخش بیش از سایر بخش ها وجود دارد  که در این راستا اقداماتی چون نصب سامانه GPS  و شناسایی خودروهای فاقد کارکرد بوده است که در نتیجه آن مشخص شده است بخش زیادی از خودروهای سنگین فاقد عملکرد مناسب بوده‌اند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار