چالش جدید برای نماینده قدیم
اگرچه هدف نجف‎نژاد و معینی یکی است اما ظاهرا اینکه چه کسی منصوریان را آورده مهمتر از آمدن منصوریان و اساسا موفقیت این باشگاه مورد توجه است.
کد خبر: ۲۴۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳ 06 June 2016
به گزارش تابناک مازندران، مقداد نجف نژاد نماینده مردم بابلسر در مجلس نهم پس از اینکه از همراهان سابق خود در خانه ملت باز ماند و موفق به عبور موفق از عرصه انتخابات اخیر مجلس نشد، بیشترین تلاش خود را برای حضور در هیئت مدیره باشگاه استقلال و مشارکت در تصمیمات این مجموعه به کار بسته است که در این بین ظاهرا برخی تصمیمات و نحوه اعلام آن حواشی خاص برای وی بوجود آورده.

نجف نژاد وقتی دید تیم پرویزمظلومی از قهرمانی جا مانده است در شرایطی که این تیم هنوز دو بازی از لیگ برتر و فینال جام حذفی را پیش‎رو داشت در چند مصاحبه‎ از برکناری مظلومی سخن گفت و همین مساله شاید آغاز جنگ لفظی برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه با وی بود، جائیکه برخی تلویحا و آشکارا وی را به دلیل غیبتهای مکرر در هیئت مدیره استقلال، فاقد استحقاق اظهارنظر دانسته بودند!

با شکست استقلال در فینال جام حذفی اینبار هیئت مدیره استقلال برای برکناری مظلومی به تفاهم رسید و بار دیگر مقداد نجف‌نژاد پیش از دیگر اعضای هیئت مدیره بر معرفی گزینه مورد وثوق خود علیرضا منصوریان برای سرمربیگری استقلال پای فشرد.

پس از آن بود که مسعود معینی عضو هیات مدیره استقلال با انتقاد از مقداد نجفنژاد گفت که او حق نداشته روز گذشته اعلام کند، منصوریان سرمربی آبی‌های پایتخت شده است، مگر او چه کاره است؟ من دیروز (سه‌شنبه) در جلسه هیات مدیره از منصوریان حمایت کردم و دلایل خود را هم گفتم. او در زمان خودش موفق بوده و در نفت خودش را نشان داده است. دیروز جلسه داشتیم و قرار شد که امروز سرمربی را اعلام کنیم. آقای نجف نژاد دیروز مصاحبه کرده و گفته که منصوریان سرمربی شده است. نباید این کار را می‌کرد. ایشان چه کاره است که این حرف را می‌زند؟ اگر به حرف زدن بود من خودم می‌توانستم دیروز حرف بزنم.

نجف‌نژاد دروغگو می‌گوید که من از منصوریان حمایت نکرده ام. او سال قبل نتایج خوبی گرفت و در نیم فصل دوم هم قابلیت‌های خودش را نشان داد. ما نمی‌خواهیم منصوریان را بیاوریم که او را بسوزانیم.

من اولین ستاره را برای استقلال آوردم و با تاج قهرمان آسیا شدم اما این آقای نجف‌نژاد از مزرعه آمده و می‌خواهد اظهارنظر کند. او نتوانست در این دوره نماینده مجلس شود و به همین خاطر الان عصبی است.

این آقایان می‌خواستند بگویند که ما منصوریان را انتخاب کردیم و برای همین دیروز مصاحبه کردند، در حالی که این طور نبود.خودم دیروز برنامه منصوریان را به خانه بردم و آن را مطالعه کردم. نمی‌دانید برخی از این بی‌انصاف‌ها چه توهین‌هایی به من کردند. آنقدر دیشب به من توهین شد که خانمم تا صبح گریه می‌کرد. من برنامه را خوانده‌ام و مشکلی وجود ندارد. امروز هم سرمربی استقلال مشخص می‌شود.

بعد از آن دیروز رئيس هيات مديره باشگاه استقلال با تاكيد بر اينكه استقلال نياز به يک مدير عامل تمام وقت دارد گفت از معينی به خاطر اهانت به قوميت مازندران شكايت میكنم. من به مدت ٤ سال در مجلس حضور داشتم و افتخار مي كنم به اینکه از مزرعه آمده‌ام .مزرعه مظهر تلاش و همت است. معینی به قومیت مازندران و اهالی با فرهنگ آن منطقه اهانت کرده است که به طورحتم اين موضوع را از طریق كانال قانونی پیگیری خواهم كرد چرا كه این حق مسلم مردم شمال ایران است و من صد درصد از آقای معینی شکایت خواهم کرد تا حق مردم مازندران ضايع نشود.

بنده چهار دوره در مجلس خدمتگذار مردم بودم. هر چهار دوره در کمیسیون ورزش بودم و سال آخر هم با رای قاطع به عنوان رییس این کمیسیون انتخاب شدم. در این مدت هم قدم‌های مثبتی را در جهت تقویت ورزش برداشتم و خوشبختانه فراكسيون ورزش هم قدمهای بزرگی براي ورزش كشورمان برداشت كه اين امری مهم به حساب خواهد امد و از طرفی هم حدود ١٠ تا ۱۲ سال هم در هیات مدیره استقلال حضور داشتم و بايد بگويم حضور بزرگان زیادی را در این سال‌ها در هیات مدیره تجربه کرده‌ام و هیچ وقت هم در هيات مديره از دايره اخلاق و ادب خارج نشديم و هميشه مثبت مصاحبه كردم و تا جايي كه توانستم اخلاق مدار بودم و حتی از خودم هزینه کرده‌ام تا برای استقلال بزرگ مفید باشم چرا كه باشگاه بزرگی همچون استقلال بايد افراد سياستگزار در آن حاكم باشند.

در تمام مدت حضورم در استقلال، در هیات مدیره آدم بی اخلاق نديدم اما معتقدم جای آدم هتاک و فحاش در هیات مدیره نیست بلکه در چاله میدان است.

به گزارش تابناک مازندران، اگرچه هدف معینی و نجف‎نژاد در مقطع کنونی آوردن منصوریان است اما ظاهرا اینکه چه کسی منصوریان را آورده مهمتر از آمدن منصوریان و اساسا موفقیت این باشگاه مورد توجه است، باید دید سرانجام این ادبیات متمایز در باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال به کجا خواهد رسید؟

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار