ملی‌پوش والیبال کشورمان که این روزها دل پری از مسؤولان دارد گفت: هیچ وقت مسؤولان استان را نمی‌بخشم، آنها فقط به دنبال عکس یادگاری هستند.
کد خبر: ۲۴۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲ 12 June 2016
ملی‌پوش والیبال کشورمان که این روزها دل پری از مسؤولان دارد گفت: هیچ وقت مسؤولان استان را نمی‌بخشم، آنها فقط به دنبال عکس یادگاری هستند.

به گزارش فارس، آرمین تشکری اظهار داشت: همه بچه‌ها از حمایت خوب مسؤولان استان‌شان سخن می‌گویند اما من نمی‌دانم چه بگویم.

وی افزود: همین چند مدت قبل در گنبدکاووس یک پارک به اسم فرهاد قائمی نام گذاری شد و حتی 2 رأس اسب گران‌بها نیز به وی هدیه دادند.

ملی پوش والیبال کشورمان گفت: من این مواقع در جمع هم تیم‌هایم همیشه کم می‌آورم زیرا در همدان همه چیز برعکس است و مطمئن باشید که هیچ‌وقت مسؤولان استان را نمی‎بخشم.

وی که مدتهاست از حمایت کم‌رنگ مسؤولان همدانی جایی سخن نگفته است، روزه سکوت خود را شکست و افزود: مسؤولان ما هنوز نمی‌دانند که یک ورزشکار چقدر باید تلاش کند و سختی به خود بدهد تا برای استان و کشور خودش افتخارآفرینی کند.

تشکری از پاداش قهرمانی در مسابقات آسیایی 2014 گفت و بیان کرد: شاید باورتان نشود اما بعد از اینکه سه ورزشکار استان در مسابقات آسیایی حائز رتبه شدند به ما قول واگذاری مسکن دادند.

وی تأکید کرد: برای مسکن مهری که به ما دادند طلب 60 میلیون تومان وجه نقد کردند و گفتند که 30 میلیون تومان دیگر را نیز باید وام بگیرید که این از عجایب دنیا بود.

سرعتی زن تیم ملی اضافه کرد: همین شرایط هم برای مردم عادی وجود دارد پس چرا به این بهانه دوست دارند بر سر ما منت بگذارند و پیش مردم حرف از حمایت قهرمانان بزنند.

وی یادآور شد: مسؤولان ما فقط مانور رسانه‌ای می‌دهند تا از نام و جایگاه ورزشکارانی که در اجتماع محبوبیت دارند سوءاستفاده کنند، فقط شعار و حرف، اما در عمل نمی‌خواهند تقدیر کنند.

تشکری با اشاره به اعطای پاداش شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان، افزود: شورانشینان سال گذشته قول دادند که به من 5 سکه بهار آزادی هدیه بدهند، اما هنوز بعد از گذشت یکسال اتفاقی رخ نداده است.

وی ادامه داد: من احتیاجی به آنها ندارم اما رئیس هیأت والیبال استان به دنبال وصول آنها افتاده و برای من زحمت می‌کشد.

بازیکن همدانی تیم ملی والیبال کشورمان اضافه کرد: مدتهاست که برای اعطای این 5 سکه می‌خواهند جلسه بگذارند، اما همه اینها بهانه است زیرا هیچ منع قانونی برای پرداخت آن ندارند و این داستانی است که خود آقایان برایش ساخته‌اند.

وی ضمن گلایه‌مندی شدید از استاندار همدان، گفت: از آقای نیکبخت ناراحت هستم زیرا تاکنون برای من هیچ گامی برنداشته و همه مسؤولان به فکر این هستند که در کنار ما عکس یادگاری بگیرند و بروند.

تشکری افزود: مسؤولان برای عکس یادگاری آماده هستند اما برای حمایت نه دیگر خسته شده‌ام، همه پاداش‌ها ارزانی خودشان و مردم باید بدانند که آنها فقط شعار می‌دهند و در اصل هیچ حمایتی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: معاون سیاسی استاندار به همراه مدیرکل ورزش به منزل ما آمدند و شخصاً دو سکه به من هدیه داد و این ماجرا هیچ ربطی به بودجه و اعتبارات نهادهای دولتی نداشت.
برچسب ها: آرمین تشکری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار