احداث این کنارگذر که نزدیک به 38 کیلومتر آن در استان البرز و دشت اشتهارد است می‌تواند دسترسی به مناطق و استان‌های همجوار را آسان کند.
کد خبر: ۲۴۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹ 13 June 2016
فرماندار شهرستان اشتهارد از آغاز عملیات احداث آزادراه کنارگذر جنوب تهران در منطقه اشتهارد خبر داد.
ابوالفضل اینانلو ظهر امروز در حاشیه بازدید از این عملیات عمرانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخشی از این پروژه در منطقه اشتهارد واقع شده است.
وی ادامه داد: احداث این کنارگذر که نزدیک به 38 کیلومتر آن در استان البرز و دشت اشتهارد است می‌تواند دسترسی به مناطق و استان‌های همجوار را آسان کند.
این مسؤول بیان داشت: با احداث این مسیر بیش از 150 کیلومتر مسافت به استان‌هایی از پایتخت و مرکز استان البرز به استان‌هایی که در مسیر عبور این آزادراه هستند کوتا‌ه‌تر می‌شود و انتهای این جاده نیز به اتوبان حرم تا حرم متصل می‌شود.
اینانلو میزان اعتبار این پروژه را 2 هزار و 500 میلیارد تومان عنوان کرد و اعلام کرد: براساس تمهیدات اندیشیده شده زمان اتمام این پروژه دو سال در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به سنگینی بار ترافیک در اتوبان تهران کرج گفت: بسیاری از وسایل نقلیه که به سمت جنوب حرکت می‌کنند از این آزادراه عبور خواهند کرد.
به گفته فرماندار اشتهارد راه‌اندازی این پروژه می‌تواند سهم چشمگیری در کاهش بار ترافیکی اتوبان تهران کرج داشته باشد.
اینانلو خاطرنشان کرد: دسترسی به اتوبان قم سمنان و همچنین فرودگاه امام و چند مسیر دیگر که در ایام تعطیل ترافیک سنگینی دارند با احداث این محور کاهش خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار