کد خبر: ۲۴۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸ 15 June 2016
به  گزارش «تابناک یزد»معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از امضاء تفاهم نامه همکاری آموزشی بین اداره کل ورزش و جوانان و صدا وسیمای مرکز یزد خبر داد.

"ابوالفضل کارگر" در اين خصوص تصريح كرد: اداره کل ورزش و جوانان استان در سال گذشته با صدا و سیمای مرکز یزد در راستای پوشش خبری مسابقات ورزشی همکاری و تعامل خوبی داشت ولي با توجه به بالا بودن حجم مسابقات و رویدادهای ورزشی خلاء گزارشگر ورزشی در استان احساس می‌شد لذا تصمیم بر آن شد تا با همکاری باشگاه خبرنگاران صدا و سیمای مرکز یزد در راستای تربیت گزارشگر ورزشی گام برداشته شود.

وی افزود: هدف از این تفاهم، تربیت نیروی هنرمند در راستای کیفی‌سازی اخبار و گزارش‌های خبری ورزشی، به منظور پوشش حداکثری اخبار ورزشی استان و بالا رفتن جذابیت گزارش‌های ورزشی صدا و سیما است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: در این راستا از امروز 24 خردادماه از علاقمندان به گزارشگری ورزشی ثبت‌نام به عمل خواهد آمد و پس از حضور در دوره‌های آموزشی افراد مستعد شناسایی و مشغول به فعالیت خواهند شد.

وي اظهار كرد: هزینه این دوره آموزشی 300 هزار تومان برآورد شده بود که با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان این مبلغ به 100 هزار تومان کاهش داده شده است و علاقمندان تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت دارند با مراجعه به واحد روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و با توجه به محدویت ظرفیت اولویت با نفراتی است که زودتر ثبت نام کرده باشند.

کارگر ادامه داد: کلاس‌های آموزشی نیز بعد از ماه مبارک رمضان و با حضور اساتید برجسته برگزار و در پایان از سوی صدا وسیمای مرکز یزد مدرک پایان دوره به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار