فرماندار اشتهارد در بازدید از پروژه آزادراه کنار گذر جنوب تهران که بخشی از آن در منطقه اشتهارد واقع شده گفت: احداث این کنار گذر که نزدیک به 38کیلومتر آن از استان البرز و دشت اشتهارد عبور می‌کند دسترسی به مناطق و استانهای همجوار را آسان‌تر خواهد کرد.
کد خبر: ۲۴۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ 18 June 2016
ابوالفضل اینانلو افزود: با احداث این مسیر بیش از 150 کیلومتر مسافت دسترسی از پایتخت و مرکز استان البرز به استان‌هایی که در مسیر عبور این آزاد راه هستند کوتاه تر میشود وانتهای این جاده به اتوبان حرم تا حرم متصل می‌شود.‌
وی ادامه داد: میزان اعتباری که برای این پروژه در نظر گرفته شده بیش از 2500 میلیارد تومان است و زمان اتمام آن دو سال خواهد بود.
فرماندار اشتهارد با اشاره به سنگینی بار ترافیک در اتوبان تهران کرج گفت: خیلی از وسایل نقلیه که به سمت جنوب حرکت می‌کنند از این آزادراه عبور خواهند کرد و این موضوع کاهش چشمگیر ترافیک اتوبان تهران کرج را در پی خواهد داشت.
اینانلوخاطر نشان کرد: دسترسی به اتوبان قم - سمنان وهمچنین فرودگاه امام و چند مسیر دیگر که در ایام تعطیل که ترافیک سنگینی دارند با احداث این جاده حجم ترافیک این محورها کاهش قابل توجهی را خواهد داشت.
این مقام مسئول افزود: تمامی دستگاه‌ها و نهادهای اداری استان و شهرستان اشتهارد آمادگی کامل دارند تا با پیمانکاراین پروژه برای  تسریع و بهره برداری هرچه سریعتر از آن همکاری لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار