مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز عنوان کرد
به گزارش تابناک تبریز، حبیب مقصودی اظهار داشت: مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) واقع در کریدور جنوبی تبریز قرار داشته که نسبت به آب و هوای اقلیمی تبریز صاحب هوای ملایم در تابستان و سردتر در زمستان است که با وجود تپه‌های ماهوری و ماسه‌ای امکان تبدیل به یک منطقه گردشگری و ورزشی را با توجه به وجود آلودگی‌های صنعتی تبریز دارد.
کد خبر: ۲۴۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 20 June 2016

به گزارش تابناک تبریز از اداره ورزش و جوانان، حبیب مقصودی اظهار داشت: مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) واقع در کریدور جنوبی تبریز قرار داشته که نسبت به آب و هوای اقلیمی تبریز صاحب هوای ملایم در تابستان و سردتر در زمستان است که با وجود تپه‌های ماهوری و ماسه‌ای امکان تبدیل به یک منطقه گردشگری و ورزشی را با توجه به وجود آلودگی‌های صنعتی تبریز دارد.

مقصودی در ادامه گفت‌: در صورت بسط و توسعه قابل ملاحظه فضای سبز در این مجموعه و تأمین موضوع آبیاری آن می‌توان ریه تنفسی برای تبریز و شهروندان واقع شود.

مقصودی گفت: این مهم در جهت ارتقاء محیط زیست و توسعه فضای سبز و در راستای نیل به این چشم‌انداز هدفمند با رویکرد پایدار با هماهنگی و ارائه خدمات توانمند و برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود‌: از طرف شهرداری منطقه 3 و با حمایت شورای اسلامی و شهرداری کلانشهر تبریز ، سازمان پارک‌ها و فضای سبز اقدامات مهمی در جهت احیای درختان موجود و کاشت درختان جدید‌، مهندسی موضوع آبیاری قطره‌ای و تأمین آب مورد نیاز‌، ترمیم بافت فرسوده آبیاری قطره‌ای و کاشت نزدیک به بیست هزار اصله نهال و رعایت جایگزینی و درخت کاری با استفاده از گونه‌های مقاوم به کم‌آبی صورت گرفته است.

وی در خصوص اقدامات مهم صورت گرفته افزود‌: احداث پارک مهمانپذیر یادگار امام (ره) در مجموعه مشرف به اتوبان شهید کسایی با هدف پذیرایی از مسافران و شهروندان و علی‌الخصوص تماشاگران و هواداران فوتبال است که در جهت زیبایی و حفظ محیط زیست هدیه‌ای گرانبها به شهروندان عزیز است.

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز تاکید کرد‌: در سال جاری و در سال‌های آتی نیز کاشت درخت و نهال با همکاری شهرداری کلانشهر تبریز با سیستم جدید آبیاری قطره‌ای در جهت تقویت مدیریت سبز‌(توسعه فضای سبز و صرفه‌جویی در مصرف آب) در جهت توسعه محیط زیست و توسعه پایدار از برنامه‌های مهم ما است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار