کد خبر: ۲۵۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 29 June 2016


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: آمریکا باید پاسخگوی جنایات خود علیه مردم بی‌گناه باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، محمدمهدی محمدی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آمریکا باید نسبت به اقدامات غیرانسانی خود پاسخگو باشد، ادامه داد: امروز جهان بر اقدامات شوم و غیرانسانی آمریکا واقف است.

وی ادامه داد: باید جنایات و اقدامات شوم آمریکا را نسبت به کشورهای مختلف برای همگان بازگو کنیم و بیش از گذشته جنایات آنان را برای همگان فاش کنیم.

این مسؤول با بیان اینکه اقدامات آمریکا ضد بشریت است افزود: هفته حقوق بشر از 6 تا 12 تیرماه نامگذاری شده است و در این هفته باید اقدامات و جنایات شوم آمریکا برای همگان بازگو شود.

محمدی با اعلام اینکه بمب‌گذاری دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیرماه، بمباران شیمیایی سردشت توسط هواپیمایی جنگی رژیم بعثی عراق و... از مهمترین جنایات آمریکا محسوب می‌شود، بیان داشت: تمامی اقدامات آمریکا ضد حقوق بشر است.

وی آمریکا را بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان اعلام کرد و گفت: آمریکا خود باید پاسخگوی جنایاتی باشد که علیه مردم بی گناه مرتکب می شود.

محمدی در ادامه سخنان خود به راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: راهپیمایی روز قدس در سه بخش تابعه شهرستان ساوجبلاغ برگزار می‌شود.

وی مسیر راهپیمایی روز جمعه 11تیرماه را رأس ساعت 11 از میدان امام(ره) تا مصلی نماز جمعه شهر هشتگرد عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار