کد خبر: ۲۵۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴ 29 June 2016
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از انتصابات مدیران ما غیرمنطقی است، گفت: خیلی از مدیران اصلاً ادبیات ارتباط با مردم را بلد نیستند و نمی‌خواهند حرف مردم را بشنوند.

 به گزارش تابناک مازندران، علی‌اصغر یوسف‌نژاد عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری که در فرمانداری ساری برگزار شد با تبریک هفته قوه قضاییه و درود به شهدای هفتم تیر، عملیات رمضان و مدافعان حرم اظهار کرد: با برگزاری این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فضای جدیدی در امور اجتماعی و سیاسی در استان باز شده است.

وی با بیان اینکه باید از تجربیات استفاده و با اتحاد و انسجام مسائل استان حل شود، افزود: پایه اساس این مسائل فرهنگی و ارزشی است که به آن کم توجه بوده‌ایم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اولویت مسائل استان بحث سرمایه‌گذاری است، خاطرنشان کرد: مسأله بعدی مدیران کارآمد، مؤثر و شاید هم سو مدیریت در بعضی موارد است.

یوسف‌نژاد مهم‌ترین مسأله استان را ایجاد فضا برای سرمایه‌گذاری عنوان و تأکید کرد: در برخی ادارات بخشی‌نگری وجود دارد و هر کس خودش را می‌بیند و ارائه خدمات به مردم در چرخ دنده اختلافات حذف می‌شود.

وی با بیان اینکه در پیشرفت و عدم پیشرفت شهرستان خودمان دخیل هستیم، تصریح کرد: همه تصمیمات بودجه‌ای نبوده و تصمیمات غیربودجه‌ای در لابه‌لای موارد مغفول مانده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از انتصابات مدیران ما غیرمنطقی است، خاطرنشان کرد: خیلی از مدیران اصلاً ادبیات ارتباط با مردم را بلد نیستند و نمی‌خواهند حرف مردم را بشنوند.

یوسف‌نژاد با بیان اینکه مدیریت باید آنقدر قوی باشد که مسائل را بهتر ببیند، یادآور شد: من منفی صحبت نمی‌کنم اما بعضی مدیران خیلی انرژی مصرف می‌کنند اما بهره‌وری پایینی دارند.

وی برخی از مدیران را بودجه‌ای خواند و اضافه کرد: باید از حالت بودجه‌ای در آمده و به دنبال برنامه‌ی فکری و انگیزشی برویم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اظهار به اینکه کسی با سابقه غیرمرتبط در جایی قرار گیرد موفق نیست، تأکید کرد: منابع ما محدود بوده و باید با تلاش تمام دستگاه‌های اجرایی مسائل استان را حل کنیم.

وی با اشاره به بحث گردشگری شهرستان ساری بیان کرد: گردشگری مسأله‌ای است که از آن مغفول مانده‌ایم و باید مدیریت شهری مورد حمایت قرار گیرد.

یوسف‌نژاد با بیان اینکه با اسناد پشتیبان مخالفتم را با انتقال آب دریای خزر اعلام کرده‌ام، افزود: ایجاد منطقه آزاد با جدیت پیگیری می‌شود.

وی گفت: بحث کشاورزی، افزایش درآمد عمومی خانوار و ایجاد اشتغال جوانان و تولید مورد پیگیری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار