نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
امام جمعه تبریز خطاب به کسانی که قصد دوستی با آمریکا و اطمینان به آن را دارند، گفت: توصیه می کنیم در این چند شب باقی مانده از ماه مبارک رمضان از بی تقوایی سیاسی خود استغفار کنند که مبادا شامل نفرین ارواح مطهر شهدا و امام شهدا(ره) شوند.
کد خبر: ۲۵۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 01 July 2016
 آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه داعشی ها در عراق در حال اضمحلال هستند، اظهار کرد: حاکمیت سوریه نیز در حال حرکت به وضعیت قبلی است. در مقابل وضعیت داخلی رژیم غاصب پر از درگیری و اغتشاش است و مسئولان داخلی آن اختلافات شدیدی پیدا کرده اند.
وی افزود : تفکر حاکمیت از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی دیگر در شعارها و سخنان آنان راهی ندارد و از طرف دیگر موجب عقب نشینی اسرائیل از جنوب لبنان، صحرای سینا و شکست در جنگ 33 روزه شد که همه تاثثرات روز جهانی قدس است .
آیت الله شبستری گفت : وضع کشورهای اسلامی دیگر نیز رو بهبود است و به جز موصل در عراق پناهگاهی برای داعش باقی نمانده و در سوریه نیز حاکمیت دولت این کشور در حال بازگشت به حالت سابق خود است و در یمن نیز به لطف خدا اوضاع بهتر خواهد شد .
وی همچنین با اشاره به مذاکرات اخیر دولت ترکیه با اسرائیل، اضافه کرد: دولت ترکیه همانند دولت آل سعود هر روز یک ساز می‌زند، روزی از جنگ با اسرائیل سخن می گوید و روزی به مذاکره با اسرائیل روی می آورد، چنین دولت هایی به مسلمانان خیانت می کنند.
وی افزود : مسلمانان با الهام از قرآن مجید به انتخاب دوستی فرا خوانده شدند که دشمن اسلام نباشد، کشورهای اسلامی این نوع دولت ها را از خود دفع خواهند کرد .
نماینده آذربایجان شرقی در خبرگان رهبری با اشاره به پایداری مردم فلسطین در مقابل اسرائیل غاصب، گفت : ملت مقاوم فلسطین حاضر نیست زیر بار ذلت بروند و تا آزادی از یوغ صهیونیست از پای نخواهند نشست چون هیهات من الذله را از مکتب حسینی فرا گرفته اند .
آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به روز افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد : آمریکا خجالت نمی کشد سخن از حقوق بشری می زند که دستش به خون هزاران نفر در جهان آلوده است .
وی افزود : در سالگرد حمله ددمنشانه ناوگان آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری ایران قرار داریم که نمونه ای از نقض حقوق بشر توسط آمریکای جهانخوار است .
وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و سالگرد بمباران شیمیایی سردشت خاطر نشان کرد : 17 هزار انسان بیگناه در ایران از شهدای ترورهستند که استکبار جهانی و صهیونیست مسبب آنهاست و از شهدای محراب گرفته، شهدای هفت تیر و مردم عادی و 200 هزار نفر شهید هشت سال دفاع مقدس و تحریم های ظالمانه همه خوی وحشی گری آمریکا را نشان می دهد .

امام جمعه تبریز خطاب به کسانی که قصد دوستی با آمریکا و اطمینان به آن را دارند، گفت: توصیه می کنیم در این چند شب باقی مانده از ماه مبارک رمضان از بی تقوایی سیاسی خود استغفار کنند که مبادا شامل نفرین ارواح مطهر شهدا و امام شهدا(ره) شوند.
وی در پایان در خصوص تعرض به شیخ عیسی قاسم در بحرین خاطرنشان کرد: ما نمازگزاران تبریزی تعرض به شیخ عیسی قاسم و تحت فشارقرار دادن ملت مظلوم بحرین را شدیدا محکوم کرده و از مجامع بین المللی می خواهیم اقدام قاطعانه ای در این خصوص مبذول دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار