رِِئیس کلانتری 172 از شناسایی و دستگیری سارق و روزگیر حرفه ای محدوده حرم عبدالعظیم حسنی(ع) خبر داد.
کد خبر: ۲۵۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ 02 July 2016
سرهنگ منصور زمانی افزود: با شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در محدوده بازارچه و اطراف حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) اقدام به زورگیری و سرقت از آنها کرده است، پرونده ای در این خصوص در کلانتری تشکیل و موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تمامی سرقت ها از سوی یک سارق با مشخصات ثابت انجام می شد، تصریح کرد: ماموران محدوده حرم و نواحی کم تردد اطراف آن را تحت کنترل و نظارت قرار داده و به گشتزنی های مستمر در این محدوده پرداختند.

سرهنگ زمانی ادامه داد: شب گذشته با مراجعه یکی از شهروندان که مورد زورگیری و سرقت قرار گرفته بود و دریافت مشخصات دقیق متهم، ماموران به محل اعزام سارق را شناسایی کردند.

رِِئیس کلانتری 172 عبدالعظیم حسنی(ع) یادآور شد: متهم که خود را در محاصره پلیس دید سعی کرد با سلاح سرد خود را نجات دهد اما ماموران با انجام حرکات رزمی موفق به دستگیری وی شده و او را خلع سلاح کردند.

وی خاطر نشان کرد: متهم پس از بازداشت به کلانتری منتقل و پس از مواجه با مالباخته به جرم خود مبنی بر زورگیری و سرقت از وی و همچنین ده ها فقره سرقت و زورگیری دیگر در این محدوده اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به دادسرا منتقل شد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار