شنبه آلمان توانست با شکست ایتالیا به مرحله نیمه نهایی یورو 2016 صعود کند.
کد خبر: ۲۵۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۹ 03 July 2016
به گزارش تابناک تبریز، شنبه شب، در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016، آلمان به مصاف ایتالیا رفت که در پایان پس از اینکه بازی در وقت 120 دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید، در ضربات پنالتی پیروز شد و به مرحله بعد رسید.

نیمه نخست بازی کاملاً از آن آلمان ها بود. یاران لوو برتری کامل روی توپ و میدان داشتند، اما دفاع چندلایه و فشرده ایتالیا مانع از خلق موقعیت گلزنی برای ژرمن ها شد. تیم کونته در اکثر دقایق بازی در نیمه نخست با حداکثر افراد در زمین خودی دفاع می کردند و اجازه نفوذ را به آلمان ندادند.

نیمه نخست با تساوی ۰-۰ پایان یافت.

نیمه دوم با برتری مطلق آلمان همراه شد، ژرمن ها برای گلزنی پای به زمین گذاشته بودند و موفق شدند به هدف خود هم برسند. تیم یواخیم لوو در بیست دقیقه ابتدایی نیمه دوم، چندین و چند موقعیت ایجاد کرد تا اینکه بالاخره به گل رسید.


در ابتدا این مسوت اوزیل بود که در دقیقه 65 آلمان را پیش انداخت.

ایتالیا که چیزی برای از دست دادن نداشت، در پانزده دقیقه پایانی به حریف فشار آورد و عرصه را تنگ کرد. این چند دقیقه، هجومی ترین شکل ایتالیا را در این بازی دیدیم.

 پس از پایان 90 دقیقه، دو تیم به وقت اضافه رفتند که باز هم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی هر دو تیم بارها فرصت پیروزی داشتند اما ضربات بد، و درخشش هر دو دروازبان مانع از این کار می شد، تا اینکه در نهایت، آلمان موفق شد با نتیجه 6 بر 5 ایتالیا را شکست داده و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :