کشاورزان ناآگاهانه با حفر چاه‌های غیرمجاز تیشه به ریشه خود زده و اگر برخوردی صورت نگیرد طی یک دهه آینده شهرستان رزن با مشکل جدی آب مواجه می‌شود.
کد خبر: ۲۵۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 03 July 2016
دادستان شهرستان رزن گفت: کشاورزان ناآگاهانه با حفر چاه‌های غیرمجاز تیشه به ریشه خود زده و اگر برخوردی صورت نگیرد طی یک دهه آینده شهرستان رزن با مشکل جدی آب مواجه می‌شود.

به گزارش ایسنا، مهدی مصطفی‌پور در گردهمایی مدیران شهرستان رزن اظهار کرد: با توجه به اینکه حفظ منابع آبی از وظایف هر فرد برای بقای انسان‌ها در آینده است، حفر چاه‌های غیرمجاز باعث کاهش آب‌های زیرزمینی و جاری خواهد شد که در نهایت این ضرر را کشاورزان متحمل می‌شوند.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل قوه قضائیه نظارت بر اجرای قانون، پیشگیری از وقوع جرم و پیگیری و دستگیری مجرمان است، تصریح کرد: در شهرستان رزن با چهار معضل شامل موادمخدر، چاه‌های غیرمجاز، طلاق و امنیت مواجه بودیم که تا کنون اقداماتی برای رفع آنها صورت گرفته است.

وی افزود: در خصوص چاه‌های غیرمجاز با توجه به وضعیت جغرافیایی و  کمبود آبی که با آن مواجه بودیم و عدم اجرایی شدن برخی احکام با پیگیری‌های صورت گرفته درصدد مسدود کردن همه چاه‌های غیرمجاز هستیم.

مصطفی‌پور تاکید کرد: کشاورزان ناآگاهانه با حفر چاه‌های غیرمجاز تیشه به ریشه خود زده و اگر برخوردی صورت نگیرد طی یک دهه آینده شهرستان رزن با مشکل جدی آب مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه تکریم ارباب‌رجوع از مسائل حائز اهمیت در کادر قوه قضائیه است، تصریح کرد: به صورت قاطعانه در راستای دفاع از مظلومان، ظالمان را مجازات خواهیم کرد. 

مصطفی‌پور به دیگر معضل موجود در شهرستان رزن تحت عنوان طلاق اشاره کرد و گفت: با افتخار اعلام می‌کنیم از تشکیل بیش از 20 مورد پرونده طلاق جلوگیری کرده‌ایم.

وی از برخورد جدی دستگاه قضا با افراد مخل امنیت و عدم مماشات با فرد خاطی خبر داد.

امام جمعه موقت شهرستان رزن نیز با انتقاد از فیش‌های حقوقی نجومی برخی مدیران دولتی گفت: پرداخت حقوق‌های نجومی زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست که یک مدیر حقوق چند 100 میلیونی دریافت کند اما در عوض یک کارگر روستایی با پول یارانه امرار معاش کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مولایی قوه قضائیه را مایه افتخار و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: قوه قضائیه نقش بسزایی در برقراری امنیت و عدالت در سطح جامعه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار