کد خبر: ۲۵۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 03 July 2016


رئیس پلیس راه استان البرز گفت: همزمان با عیدسعید فطر محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های البرز اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رضا اکبری ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های البرز اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: اعمال این محدودیت‌ها با هدف کاهش بار ترافیکی و توسعه خدمات‌رسانی به مردم انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا و براساس تدابیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده محدودیت‌های ترافیکی از روز سه‌شنبه در محورهای مواصلاتی این استان اجرایی می‌شود.

اکبری خاطرنشان کرد: براین اساس از ساعت 12 روز سه‌شنبه 15 تیرماه الی ساعت 6 صبح روز چهارشنبه 16 تیرماه تردد وسایل نقلیه از سمت مرزن آباد به کرج ممنوع است.

به گفته وی همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت 18 روز سه‌شنبه 15 تیرماه الی 6 صبح روز چهارشنبه 16 تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد یک‌طرفه است.

اکبری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه از روز چهارشنبه 16 تیرماه ساعت 12 الی ساعت 2 بامداد روز پنج شنبه 17 تیرماه تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است،‌ گفت: همچنین تردد وسایل نقلیه در روز چهارشنبه 16 تیرماه از ساعت 16 الی 2بامداد روز پنج شنبه 17 تیرماه نیز از سمت کرج به مرزن‌آباد یک‌طرفه است.

رئیس پلیس راه استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه روز جمعه 18 تیرماه نیز تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 13 تا ساعت پنج صبح روز شنبه 19تیرماه از سمت کرج به مرزن‌آباد ممنوع است، افزود: در این راستا و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ساعت 16 روز جمعه 18 تیرماه نیز تردد وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه است.

اکبری همچنین به محدودیت‌های ترافیکی در آزادرا‌ه‌ها این استان اشاره کرد و بیان داشت: با تمهیدات اندیشیده شده تردد کامیون و تریلر در باند شمالی آزادراه کرج -قزوین از ساعت 12 روز سه‌شنبه 15 تیرماه الی ساعت یک بامداد روز چهارشنبه 16 تیرماه ممنوع است.

به گفته وی همچنین تردد کامیون و تریلر در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین از ساعت 12 روز جمعه 18 تیرماه الی ساعت یک بامداد روز شنبه 19 تیرماه ممنوع است.

وی حضور مأموران پلیس را در این روزها از دیگر برنامه‌های عید سعید فطر اعلام کرد و افزود: از تمام توان و ظرفیت‌ها برای توسعه خدمات رسانی به مردم استفاده می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: لازم است تا رانندگان نیز با رعایت تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی علاوه بر ارتقای ایمنی جاده‌ها در سلامت و حفظ جان خود و دیگران نیز اقدامات لازم را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار