شهردار اردبیل از حذف 86 سرعت‌گیر غیراستاندارد و نامناسب در سطح شهر اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۲۵۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸ 03 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حمید لطف‌اللهیان صبح امروز در نشست مسؤولان و متولیان حوزه گردشگری و سفر در اردبیل اظهار کرد: ما در کنار نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی نسبت به تامین امنیت پارک‌هایی که قرار است مسافران و گردشگران در آن اسکان پیدا کنند با فعال کردن اکیپ‌های خودمان اقدام می‌کنیم تا نسبت به تامین امنیت پایدار در این مناطق اقدام عملی انجام شود.

وی از توزیع بروشور و نقشه در مبادی ورودی شهر و همچنین استقرار چادرهای راهنمای مسافر با همکاری هلال‌احمر و میراث فرهنگی خبر داد و یادآور شد: هر چند در شورابیل در حال حاضر عملیات عمرانی گسترده در حال انجام است اما نگرانی از بابت حضور مسافران و گردشگران تابستانی در این مجتمع وجود ندارد و ما مسیر تردد هموطنانمان را هموار کرده و زمینه ارائه خدمات به آنها را فراهم کردیم.

شهردار اردبیل از حذف 86 سرعت‌گیر غیراستاندارد و نامناسب در سطح شهر اردبیل خبر داد.

لطف‌اللهیان یادآور شد: در چند روز باقی‌مانده به تعطیلات عید فطر نظافت پارک‌ها و فضای عمومی شهر، شست‌و‌شوی جداول و حاشیه پیاده‌رو‌ها و خیابان، عملیات خط‌ کشی به سرعت در حال انجام است به طوری که ما در این مدت توانستیم 86 سرعت‌گیر نامناسب را نیز از سطح شهر برچینیم.

وی گفت: همه این فعالیت‌ها برای جلب رضایت مردم و عموم مسافران و گردشگران و هموطنان انجام می‌شود به طوری که برای نصب چراغ روشنایی در شورابیل 700 میلیون تومان شهرداری هزینه کرده است.

شهردار اردبیل اظهار کرد: با همکاری اداره برق، نصب 267 رشته چراغ در شورابیل آغاز شده به طوریکه اداره برق مصمم است طی دو سه روز آینده نسبت به رفع اشکالات روشنایی مجتمع شورابیل اقدام کند.

لطف‌اللهیان با اشاره به اقدامات مناسب شهرداری در آسفالت معابر، لکه‌گیری و بهبود سیمای شهری تصریح کرد: روزانه هزار و 700 تن آسفالت تولید و توزیع می‌شود که 500 تن آن برای لکه‌گیری معابر اصلی است.

وی افزود: از این هزار و 700 تن تولید روزانه آسفالت در طی روزهای اخیر بیش از هزار تن آن در شورابیل توزیع شده تا زمینه آسفالت‌ریزی کامل دور دریاچه شورابیل اردبیل انجام شود.

وی از حل مشکل جلبک و بوی تعفن در اطراف رودخانه بالیقلو با افزایش آب این رودخانه با همکاری شرکت آب منطقه‌ای خبر داد و گفت: تلاش خواهیم کرد تا افرادی که از ساحل این رودخانه با چشم‌انداز مناسب استفاده می‌کنند از فضای دل‌انگیز آن استفاده کرده و دچار برخی مشکلات نشوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار