همزمان با سفر هیأت دولت به استان دو سالن ورزشی چند منظوره در اطراف یاسوج افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 04 July 2016
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان از افتتاح دو سالن روستای کرد لاغری و تنگاری در شهرستان بویراحمد خبر داد .
جهانبخش ایزدپور در این بازدید، اظهار کرد: خوشبختانه با ساخت و افتتاح پروژه‌های ورزشی توانستیم تا حدی به توسعه ورزش استان کمک کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کلنگ‌زنی سالن چند منظوره کردلاغری و تنگاری یاسوج در سال 92 انجام شده است.
وی با بیان اینکه هر دو این سالن‌ها در زمینی به مساحت یک‌هزار و 450 متر مربع ساخته شده‌اند، تصریح کرد: این سالن‌ها مکان مناسبی برای رشته‌های والیبال، بسکتبال و فوتسال است.
ایزدپور اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ها را 850 میلیون تومان عنوان کرد و یادآور شد: ساخت این سالن‌های ورزشی از محل اعتبارات ملی تامین اعتبار شده‌اند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سالن‌های ورزشی چند منظوره کردلاغری و تنگاری شامل سرویس‌های بهداشتی، اتاق نگهبانی و دفتر مدیریت است.
ایزدپور پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها را 95 درصد عنوان و تصریح کرد: این پروژه‌ها همزمان با سفر هیأت دولت به استان با حضور مسؤولان کشوری و استانی افتتاح خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار