سید مجتبی موسوی: در بودجه‌ی سال ۹۵ از طریق فعالیت‌های کمیته‌ی اقتصادی سازمان باید ۲۰۰ میلیون تومان درآمدزایی شود.
کد خبر: ۲۵۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 12 July 2016
رئیس سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان گلستان گفت: در بودجه‌ی سال ۹۵ از طریق فعالیت‌های کمیته‌ی اقتصادی سازمان باید ۲۰۰ میلیون تومان درآمدزایی شود.
سید مجتبی موسوی در اولین جلسه‌ی کمیته‌ی اقتصادی سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان گلستان گفت: رکود صنعت ساختمان و برخی برنامه‌های نامناسب  آسیب‌هایی به جامعه‌ی مهندسی وارد کرده است که باید بسیار جدی برای رهایی از آن اندیشید.
وی افزود: این کمیته وظیفه دارد با برنامه‌ریزی کوتاه و بلندمدت و ارائه‌ی پیشنهادهای منطقی در ایجاد راه‌های درآمدزایی جدید، کاهش هزینه‌ها و موضوع مهم معیشت مهندسان راه چاره‌ای بیندیشد.
رئیس سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان گلستان با اشاره به بودجه سال ۹۵ تصریح کرد: امسال برای امور اقتصادی تأکید داشته و اعتقاد داریم با مشارکت مهندسان می‌توانیم گام‌های مثبتی برداریم.
موسوی اظهار کرد: هدف ما این است که در سال‌های آینده درآمدزایی‌های جدید صورت گرفته و این کمیته می‌تواند در تحقق آن کمک کند.
در ادامه جلسه نایب‌رئیس اول سازمان نیز با تأکید بر تغییر نگرش اقتصادی در مهندسان گفت: آموزش مهندسان در زمینه‌های اقتصادی باید انجام شود.
محمدرضا آلوستانی در ادامه گفت: بهتر است در یک برنامه‌ی زمان‌بندی مشخص بعد از تنظیم نظام‌نامه کمیته وارد روال اجرایی شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار