نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه ایلام ازآغاز رقابت داوطلبان دررشته های مختلف درایلام همزمان باسراسرکشور خبرداد.
کد خبر: ۲۶۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 14 July 2016
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه ایلام ازآغاز رقابت داوطلبان دررشته های مختلف درایلام همزمان باسراسرکشور خبرداد.

به گزارش تابناک ایلام
؛جعفر مامی زاده اظهار کرد: رقابت کنکور سراسری رشته های ریاضی فیزیک و علوم انسانی از صبح امروز و کنکور رشته هنر نیز عصر امروز برگزار می شود.

وی افزود: همچنین در صبح جمعه 25 تیر ماه کنکور رشته علوم تجربی و در بعد از ظهر این روز نیز داوطلبان رشته زبان های خارجی در آزمون کنکور سراسری شرکت می کنند.

مامی زاده بیشترین تعداد شرکت کننده را مربوط به شهرستان ایلام با چهار هزار و 722 نفر دانست و تاکید کرد: از این تعداد سه هزار و 611 نفر در دانشگاه ایلام و یک هزار و 111 نفر نیز در دانشگاه پیام نور آزمون می دهند.

وی یادآور شد: کمترین تعداد شرکت کننده در آزمون سراسری امسال نیز مربوط به شهرستان مرزی مهران با تنها 248 داوطلب است.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه ایلام تعداد شرکت کنندگان کنکور سراسری امسال را در دره شهر یک هزار و 424، چرداول 944، ملکشاهی 515، ایوان یک هزار و 56 و در مرکز پیام نور دهلران 960 نفر اعلام کرد.

مامی زاده اضافه کرد: کنکور سراسری امسال روزهای پنجشنبه و جمعه 24 و 25 تیرماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان های مختلف این استان برگزار می شود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار