معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره ارشاد البرز:
معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: پنج کتابفروشی در طرح تابستانه خرید کتاب این استان شرکت کردند.
کد خبر: ۲۶۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 16 July 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج یه نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، محمد طاهری افزود: این طرح تابستانه خرید کتاب تا 15 مردادماه امسال اجرا و مردم البرز از تخفیف‌های خرید کتاب این طرح استفاده کنند.
وی افزود: کتابفروشی شهر کتاب کرج، پاتوق کتاب، چیستا، کتابفروشی علامه و کسرایی نو در طرح تابستانه خرید کتاب که برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در البرز به اجرا در می‌آید، شرکت کردند.
این مسؤول خاطرنشان کرد: طرح تابستانه خرید کتاب به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و براساس این طرح از 16 تیر تا 15 مرداد 1395 کتاب با 20 الی 25 درصد تخفیف خرید از طریق کتابفروشی‌های مشارکت‌کننده به فروش می‌رسد.
طاهری افزود: هر خریدار می‌تواند تا سقف یک میلیون ریال از یک کتابفروشی و در صورت نیاز علاوه بر آن تا سقف مبلغ مذکور از چند کتابفروشی خرید نماید و مقدار تخفیف کتاب‌های عمومی 20 درصد و کتاب‌های کودکان 25 درصد تخفیف است.
وی گفت: شهروندان برای بهره‌مندی از تخفیف خرید کتاب تا 15 مردادماه به کتابفروشی‌های مجری طرح مراجعه کنند.
طاهری اظهار داشت: طرح کتابفروشی به وسعت ایران و طرح عیدانه کتاب از جمله طرح‌هایی بوده که خانه کتاب با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق کتابفروشی‌های سراسر کشور در سال 1394 به اجرا گذاشته و مورد استقبال مردم در استان البرز نیز قرار گرفته است و شهروندان علاقه‌مند به بهره‌مندی از تخفیف خرید کتاب این طرح می‌توانند تا 15 مرداد ماه جاری به کتابفروشی‌های معرفی شده، مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار