حسن روحانی گفت: مهمترین مشکل استان مسئله ریزگردها است.
کد خبر: ۲۶۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 17 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسن روحانی رییس جمهور با استقبال جمعی از مسئولان وارد کرمانشاه شد.

*مهم‌ترین محور‌های سخنرانی رئیس‌جمهور در اجتماع مردم استان کرمانشاه به‌شرح ذیل است:

رییس جمهور با حضور در استادیوم آزادی کرمانشاه گفت:مردمان سخاوتمند و بلند نظر درود من و دولت تدبیر و امید بر مهربان مردم استان کرمانشاه با هر قومیت ، زبان و باور دینی ، هر کسی که حرمت نام انسان و ایران را نگه داشته ، کرد و فارس ترک ولک ، شیعه و سنی و اهل حق، همه آنهایی که اتحاد و همدلی را در این اقلیم بر افراشته اند .

درود و تکریم من بر همه  علما شعرا بزرگان ، فرهیختگان ، اهل هنر به ویژه شهیدان ، جانبازان و ایثارگران این استان مرزی که همواره در برابر دشمنان از میهن دفاع کردند و درود بر شهید محراب آیت اله اشرفی اصفهانی و بر همه ی بزرگان و سرداران از دوران مشروطه و دفاع مقدس.

سلام بر عشایر کرمانشاه، ایلات بزرگ، ایلات دلیر و شجاع
سلام بر نسل نو ، سلام بر جوانان پرشور سلام بر امیدان فردای این سرزمین ، جوانان عزیز استان و بزرگان استان و یاران همراه اعتدال ، تدبیر و امید.

امروز 27 تیر ماه است پایان جنگ تحمیلی 8 ساله ، من در آغاز سال 59 بوی جنگ را در کرمانشاه استشمام کردم،  من در آغاز اردیبهشت سال 59  وقتی به کرمانشاه آمدم به مرز رفتم   و من سخنرانی کردم و آرایش نظامی عراق را در نزدیکی مرز ایران دیدم .

آغاز اردیبهشت سال 59 بوی تجاوز و جنگ از مرزهای کرمانشاه به مشام رسید. و فردای آنروز به مقامات تهران گفتم که شرایط مرزهای کشور شرایط جنگ است و من قهرمانی را از کرمانشاه مشاهده کردم ، من خرداد 58 به کرمانشاه آمدم  و برای رفع مشکلات آن زمان هوانیروزبه هوانیروز رفتم  آنروز در کرمانشاه دو قهرمان دیدم شیرودی و کشوری .

اگر مردم ایران از جنگ 8 ساله سخن می گویند راجع به کرمانشاه و مرزهای غرب کرمانشاه است باید از نا امنی و تجاوز ده ساله سخن بگوییم ، ده سال است این مردم در برابر تجاوز کروهک های داخلی و در برابر افلقیان ایستاده اند .

همه مرزها  و ارتفاعات این استان شاهد دلاوری مردمان غیور و ایلات این استان هستند.

ما در سراسر منطقه راه ایمان، راه مردم‌سالاری، راه دموکراسی و احترام به مردم و راه‌حل رفع مشکلات منطقه است. همانطور که مردم ایران در طول این 37 سال نشان دادند هرکجا میخواهند سخن خود را با صدای بلند به گوش جهان برسانند پای صندوق آرا می‌شتابند. ما امروز در منطقه با تروریسم مواجه هستیم. با اشغال‌گران و صهیونیستم مواجه هستیم.

رییس جمهور وارد کرمانشاه شد

رئیس‌جمهور در بدو ورود در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به برنامه‌های بیست‌و نهمین سفر استانی اظهار داشت: خوشحال هستم که پس از ماه مبارک طهارت نخستین سفر دولت تدبیر و امید به استان شهیدپرور و مرزدار کرمانشاه انجام می‌شود.

وی افزود: طرح‌هایی که برای این استان در سال‌های 95 و 96 مدنظر است، اجرایی و عملیاتی خواهد شد که این برنامه شامل طرح‌هایی است که در تهران و کرمانشاه بررسی و کارشناسی شده است.

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه این طرح‌ها به اطلاع مردم کرمانشاه می‌رسد، گفت: در جمع فرهیختگان استان کرمانشاه برای استفاده از نظرات آن‌ها شرکت کرده و در شورای اداری طرح‌های استان کرمانشاه مورد بحث قرار می‌گیرد.

رئیس‌جمهور با اشاره به برگزاری جلسه توسعه استان کرمانشاه اظهار امیدواری کرد که این سفر مایه خیر و برکت استان کرمانشاه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار