اگر دولت آقای بارزانی یک فکری نکند ما بزودی عملیات انهدامی علیه اینها انجام خواهیم داد و مقصر خود آقای بارزانی خواهند بود. اینها در نزدیکی مرز به هر ضد انقلابی که می رسند پول می دهند و می گویند بروید عملیات کنید. وقتی از اینها سوال می کنند که کجا عملیات کنیم می گویند: مهم نیست. می خواهیم ایران ناامن بشود. هر جا رسیدید بمب بگذارید، ما صدایش را بشنویم. برگردید بقیه پولتان را بگیرید...
کد خبر: ۲۶۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰ 17 July 2016
به گزارش «تابناک یزد»؛ سرلشکر دکتر محسن رضایی شنبه شب، در برنامه نگاه یک که به صورت زنده از شبکه اول سیما پخش می شد به تحلیل تحولات منطقه پرداخت.

محسن رضایی گفت: سعودی ها آمده اند کوموله و دموکرات را در اربیل کردستان فعال کرده اند، کنسولگری عربستان در اربیل یک پادگان آموزشی در آنجا گرفته و دو دفتر در نزدیکی مرز ما زده اند که اگر دولت آقای بارزانی یک فکری نکند ما بزودی عملیات انهدامی علیه اینها انجام خواهیم داد و مقصر خود آقای بارزانی خواهند بود.

اینها در نزدیکی مرز به هر ضد انقلابی که می رسند پول می دهند و می گویند بروید عملیات کنید. وقتی از اینها سوال می کنند که کجا عملیات کنیم می گویند: مهم نیست. می خواهیم ایران ناامن بشود. هر جا رسیدید بمب بگذارید، ما صدایش را بشنویم. برگردید بقیه پولتان را بگیرید.
تنها بحث منافقین نیست. اولین گروه 50 نفره آنها از سمت پیرانشهر، سردشت و مریوان وارد مرزها شدند. نیروی زمینی سپاه با اینها برخورد کرد و 25 نفر از اینها به هلاکت رسیدند و 25 نفر دیگر زخمی شدند و از کشور خارج شدند. الان بحثی در خود آن پایگاه که عربستان در شمال عراق ساخته بوجود آمده است.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: در این موارد اسناد داریم. خوشبختانه بعد از اینکه این موضوع را من در صفحه اینستاگرام مطرح کردم رهبر کوموله با بی بی سی فارسی مصاحبه کرد و به او گفت که فلانی شما را متهم کرده که شما از عربستان پول می گیرید. این رهبر گروه تروریستی گفت که ما از همه جا پول می گیریم. خودش اعتراف کرد. اگر اعتراف هم نمی کرد، ما اسناد داریم. ما می دانیم که اینها در کجا آموزش می بینند. عربستان به شکل دیوانه واری موج دومی را علیه جمهوری اسلامی شروع کرده.

تقابل عربستان از سوریه شروع شد. وارد عراق و بحرین شد و بعد رفت یمن. در چهار پنج سال گذشته عربستان اقداماتش را علیه میدان نفوذ ایران تمرکز داده بود. در همه این ها شکست خورد. مصر و پاکستان همراهی نکردند. امارات نیروهایش را عقب کشید. در یمن تنهای تنها شده. در سوریه و عراق به جایی نرسید.

حالا در موج دوم علیه ما یک پایگاه در بلوچستان پاکستان زده است و گروهی از دولت پاکستان با عربستان همکاری می کنند تا مرزهای شرقی ایران را ناامن کنند. اینها در کنترل دولت پاکستان نیستند. همچنان که به دنبال این هستند که در خوزستان هم ناامنی ایجاد کنند. البته در این هفت هشت ماه، موفق نشده اند و سپاه و سربازان گمنام امام زمان دستگیری های خوبی داشته اند.

پایگاه اطلاع رسانی محسن رضایی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار